7 Eylül 2013

Sosyal Anneler Etkinlik 1

Bugün güzel bir gündü benim için çünkü harika anneler ve bebekleriyle tanıştım.Benim için harika bir deneyim diyebilirim.
Bal Yanağın Hikayesi blogger anne tarafından düzenlenen bir etkinlikteydim bugün.Bademlebuduk 'suz olmazdı bu etkinlik ve zaten bu etkinliğede Bademlebuduk sayesinde katıldım.Henüz bir bebeğim yok ama bugünden sonra 2 kere düşünmem gerekiyor bir bebeği :)
Bakırköy Botanik parkta düzenlenen etkinlik piknik havasında tanışma merasimi gibiydi :)
Anneler öyle tatlıydı ki ve bebekleriyle öyle uyumlulardı ki özendim her bebek sanki özellikle anneleri için seçilmiş gibiydi başkası annesi olamaz gibiydi :)
Çok eğlendim aralarında.Bebeklerle oynamak çok hoşuma gitti.Boyamalar,oyun hamurları,balonlar ve çeşit çeşit pasta börek çörek.Ellerinize sağlık anneler hepsi birbirinden lezizdi :)
Her bebeğin resmini çekmek istedim ama yetişemedim o kadar çünkü takip etmek çok zor :)))
Bol bol resimledim artık resimlerle idare edeceksiniz :)

















Bugün tanıştığım bütün annelere çok teşekkür ederim benim için çok güzel eğlenceli bir etkinlik oldu sık sıkta bu etkinliklerde bulunmak isterim keyifli oluyor :))
Sosyal Anneler başka bir etkinlikte görüşmek  üzere :))

5 yorum:

Bademle Buduk dedi ki...

Süpersin bu ne hız arkadaşım

Yasemin Yiğit dedi ki...

Ne mutlu sana canım ya :)

Benim de en büyük hayalim böyle blog sahipleriyle buluşup tanışmak :(

Esra Hanedan dedi ki...

sende takıl o zaman bize :)))

Esra Hanedan dedi ki...

:)))

Yasemin Yiğit dedi ki...

Çok isterim :O

Yorum Gönder