3 Eylül 2013

Sonunda Çanakkale '' Hayatımın En Berbat Seyahati''

Öyle bir sinirle otele gelişim var ki önüme çıkan herşeyi yıkıp dökecek haldeyim.Sanırım iş arkadaşımın dediği gibi ''şuan çok mutsuzum''.

Çanakkale geçilmez dediler sinirden öfkeden geçtim de geldim.
Yolculuğum zaten iyi başlamadı ki.Hata yapıp Metro Turizmle gelince bir kez daha kendime ahmak muamelesi yaptım.Ama ben kendim istedim gibi.Öğlen saat 12.30 arabası dediler.Saat 13.10 'da kalktı.Oda yetmezmiş gibi yanımdaki bayanın laf dinlemez yaramaz mı yaramaz şımarık bir çocuğu vardı.
Sağolsun muavini sevdim Allah'tan.Gencecik henüz bıyıkları yeni terleyen bir bebe.Meğersem Çanakkale insanı gerçekten laf söz dinlemiyormuş bugün onu bir kez daha gördüm.Kadınlar muavin çocuğu yıldırdı.
Neyse çıktık yola servis yapıldı.Yapılmaz olaydı o servis.Kırk yılda bir kere pantolon giydim onda da yanımda oturan kadının bebesi bir güzel meyvesuyunu üzerime boca etti.Bir dakka susmuyor çocuk.Bağırıyor ,çağırıyor atar yapıyor.Vallahi benim çocuğum olsaydı ağzının ortasına çarpa çarpa sustururdum.Anası dünyadan bir haber çocuğum sus otur demek yok.
Dayanamadım boş koltuklardan birine attım kendimi yıldım vallahi Çanakkale'ye gelene kadar.Nedir bu ya bu kadar mı ilkel yaşıyoruz biz.
Bir daha öldürseler binmem ben o Metro Turizme.Alsın yolcusunu ne yapıyorsa yapsın.6 saatlik yolculuk oldu mu bana mezar.
Zaten her taraf çocuk bir çiğ köfteleri eksik.Oda olsa tam olacak.Bu kadar kötü bir yolculuk geçirip mutlu olmam imkansız.Günümü sinir stres içinde hayırsız bir halde geçirdim.Ve çok yorgunum. :((((


11 yorum:

MissPoine dedi ki...

Derin bir nefes aliyoruz ve birakiyoruz :) Misafir cocugunu kosede sıkıstırabiliyoruz da boyle durumlarda olmuyor bazen:))) Ancak ustume birsey dokmus olsalardi kesinlikle kadinla tartisirdim tabii cocuguna sahip cikmayan biriyse anlattigin gibi.

su kaya dedi ki...

Seni çok iyi anlıyorum,her Çanakkale yolculuğumuz metro turizm sayesinde öyle geçerdi.Başka şirkette yok :/ Minibüs yolculuğu gibi dur kalk yapıp yolcu indirip bindirmesi de cabasıdır.Neyse kaç sene oldu gitmiyorum Çanakkale'ye.Benim de en son Elazığ dönüş yolculuğum böyle perişan geçmişti :/ Elazığ'da yaşadığım üzüntü ve hayal kırıklığı zaten cabasıydı üstüne de daha önce hiç yolculuk yapmadığım bir şirketle İstanbul'a döndüm perişan olmuştum :/ Geri dönüş yolculuğun çok daha iyi geçer inşAllah,selametle canım :)

Sevval dedi ki...

her yolculukta vazgeçilmez bir çocuk illa ağlayan bir bebe olacak maalesef bu da bizim çilemiz

Sinem Kurt dedi ki...

Bende çanakkale ye belediye götürmüştü gittim aman aman o altı saat oldu b an a 15 saat...seni.çok iyi anlıyorum malesef'm ikimizinde.çanakkale hatırası.unutulmaZ.olmuş

Esra Hanedan dedi ki...

sahip çıkmıyor bide telefonu açıp sağa sola anlatıyor bugün verem olmadıysam hiçbir zaman olmam..:)

Esra Hanedan dedi ki...

geri dönüşte Allah'tan araba olacak yoksa oturur ağlardım :))

Esra Hanedan dedi ki...

yasak koymaları lazım kadınlar günü gibiydi hepsinin elinde bir çocuk kurabiye börek muavine sordum zaten günmü var burda diye :))

Esra Hanedan dedi ki...

Allah düşürmesin bir daha :))))

Ayse Hanedan dedi ki...

Truva seyahat var onu tercih etseydin giderken...sen ve suskun kalmak şaşkınlık içinde okudum yazını:) yinede geçmiş olsun canım...

Esra Hanedan dedi ki...

sustum işte ne yapayım bir enteresandı zaten...

Sevval dedi ki...

aynen aynen gözümde canlandı

Yorum Gönder