15 Eylül 2013

Soğuk Kahve Biter

Sabah okumaya başladım ve bitti kitap. Yine zevk alarak okuduğum kitaplara yenisi eklendi.
Kendi kendine konuşur gibi yada okuyana anlatır gibiydi yazdıkları.

Sanki kahvesini almış yazar bir cafeye geçmiş oturmuş sonrada başlamış yazmaya bu sırada ne kahveler soğumuş gibi bir tadı var kitabın.Sevdim ama hani şimdi anlatamıyorum da konunun ne olduğunu nereden başlayıp nereye gittiğini okumanız lazım beni anlayabilmeniz için.
Kendince karaladığı yazılar var ve benimde çok hoşuma giden arşivlenecek cümleler ve paylaşılması gereken.
Her yazının altında yazılan cümleler var bunlar zaten mest ediyor insanı. Gerçekten konu yok gibi ama neye kızdığını ne yaşadığını neler gördüğünü zaten siz hayatınızda yaşamış oluyorsunuz. Ah evet böyle düşünmeliydim diyebiliyorsunuz.. Hiç bir yoruma kanmadan yapın bir kahve kendinize ve elinize alın kitabı zaten kahve soğuyana kadar kitap bitmiş olacak.

2 yorum:

su kaya dedi ki...

çok merak ettiğim bir kitap ve ilk fırsatta alacağım inş.o kadar çok bu kitaptan bhsetmişliğim var ki yazar twitter da kitabın adına açtığı hesapta beni takibe başladı :)) sende güzel şeyler söyledin iyice merakım arttı.inş en kısa zamanda alabilirim.

Esra Hanedan dedi ki...

gerçekten güzel kitap bende çok sevdim ve zaman kaybetme derim :)

Yorum Gönder