9 Eylül 2013

Şikayet Süreci

Moralim çok iyi arkadaşlar çünkü bugünden itibaren malum dolandırıcıyı artık tamamen savcılığa verip şikayet etmiş durumdayım.
Bütün günümü buna harcadım ama gerçekten sonuç başarılı ve sizlere de tavsiyem en ufacık bir şeyde bile gerekli yerlere mutlaka şikayette bulunun çünkü böyle insanların bu güzel ortamda bulunmaması gerekiyor.
Sabah ilk işim bulunduğum ilçenin emniyetine gitmek oldu.Yapmam gerekenleri polis memurundan öğrendim.Sonrasında ne kadar elimde delil varsa hepsini çıktı yaptırdım.Mailler,yorumlar telefonuma gelen mesajlar,aramalar ne varsa herşeyi çıktı olarak aldım tamamen döküman halinde.Şikayet dilekçemin içerisine bunların hepsini ekledim.
Artık yasal olarak şikayetçiyim ve bu insanlara meydan bırakmayı da düşünmüyorum.
Tabi bu sırada bu şahıslar karakola gidip yaptıklarını anlatıyorlar ama tabiki bir dolu yalanla beni gittikleri merkezden bir polis memuru aradı ve durumu kendisine anlattım.Veee polis memuru hakkınızı arayın hanımefendi şikayette bulunun dedi.Ayrıca Vatan Caddesindeki Emniyet müdürlüğündeki bilişim suçları birimindeki polis memuru da bu durumda bir çok suçun bulunduğunu ve tutuklu yargılanabileceklerini belirtti.
Arkadaşlar yüreğim gayet rahat bu mevzuda çünkü amacım bu tarz insanların yaptıkları yanına kalmasın.Bugün bana yapan yarın başka bir arkadaşımıza yapabilir ve bunların önünün kesilmesi gerekiyor.
Sizlerde her ne olursa olsun en ufak birşey de bile mutlaka yasal yollara başvurun kimsenin bu şekilde ortalığı meydan bulup davranmasına müsamaha göstermememiz gerekiyor....

10 yorum:

Selda akçay dedi ki...

geçmiş olsun siz doğru olanı yapmışsınız :)

Bahçem Benim dedi ki...

Valla çok iyi yapmışsınız, geçmiş olsun..

Esra Hanedan dedi ki...

sağol canım

Esra Hanedan dedi ki...

teşekkür ederim canım

miyav kedicik dedi ki...

Esra Hanım ben sizden rica ediyorum gerçek isimlerini söylemeseniz de kullandıkları nikleri veya ne tür bloilişikleri varsa onları bize söyleyin. Belki bizim de bloglarımızı takip ediyorlar hatta yorum yazıyorlar.. Ben maillerimize bilgilendirme mesajları bekliyorum sizden de rica ediyorum..
Çok çok geçmiş olsun diyorum..
Selam ve sevgiler..:))

Esra Hanedan dedi ki...

canım zaten hepsini deşifre etmiştim burda önceki postlarımda mevcut ama mailine de yazıyorum şimdi

Gülsen Doğan dedi ki...

En dogrusunu y à pmissin canim gorsun oda neymis bedeli

MissPoine dedi ki...

Oh olsun ben olsam bende aynisini yapardim!

Esra Hanedan dedi ki...

:))

Esra Hanedan dedi ki...

evet canım bedelini çeksin yani

Yorum Gönder