6 Eylül 2013

Pucca 2 ve Pucca 3 Bittiiiiii

Bu hafta pek buralarda gözükemedim ama kitap okumayı da ihmal etmedim ve ben 2 adet Pucca'yıda devirdim.

Ben Pucca'yı çok sevdim ve okuyan herkesin de seveceğinden eminim.
2.kitapta aslında şimdiki sevgilisi Ceri ile tanışmalarını ve beraberliklerini anlatıyor.Yalnız Ceri tanıdığımız bir yüz.Twitter'da fenomen ayrıca dizi oyuncusu isim vermeyeceğim çünkü ben hiç tahmin etmemiştim :))))
3.kitap hani ilk kitapta başta terkeden bir Ankaralı vardı evet üniversite yıllarına ait aşkı Ankaralıyı anlatıyor.Çok acı veren bir aşk.
Ayrıca Pucca'nın geçirdiği çocukluk hepimizinki gibi değil.Hepimiz sıcak bir yuvada yaşarken Pucca üvey babası olan ve üvey babadan dayak yiyen bir çocuk.Belki de çocukluğundan etkilenmiş olabilirim onu sevmek için.
Her zamanki gibi kitaplar hakkında merakınızı gideripte okumanızı engellemek istemiyorum.
Ben Pucca 'yı gerçekten çok sevdim ve iyi ki tanıdım :)

1 yorum:

sevda s. dedi ki...

Kitaplarını hiç okumadım ama kendisi ile bir blogger etkinliğinde tanıştım :)

Yorum Gönder