12 Eylül 2013

Minik Avon Rujlarım

Ben öyle çok fazla makyaj yapıp süslenen biri değilim ama makyaj malzemem bir dünya.
Birde sevdiğim bu avon rujları var.Sürekli aynı renk kullanma gibi bir takıntım olmadığından mahsus bu küçük numune rujları tercih ediyorum :)


Her avon alışverişimde 1-2 tane atıyorlar içine bende bazen numune bölümünden kendim alıyorum.Çantada yer kaplamıyor ya o yönden iyi oluyor.Cüzdan içinde saklıyorum :)) Zaten bir sürdüğümü taş çatlasın 3 kez sürüyorum bırakıyorum bu yüzden bu rujlar benim için ideal :)

6 yorum:

ihlinaz dedi ki...

Merhabalar...Bu rujlardan nasıl edinebiliriz?:)

Esra Hanedan dedi ki...

Avondan temin edebilirsiniz

Bademle Buduk dedi ki...

Hepsi de yakışıyor sana

Bademle Buduk dedi ki...

Esra badem sesmiyene bayıldı

Esra Hanedan dedi ki...

Alırım Bademime bir kırmızı şesmiye :)

Esra Hanedan dedi ki...

Teşekkürler bebem :)

Yorum Gönder