8 Eylül 2013

Dolandırıcının Tehditleri

Bir kaç gün önce ağustos çekilişimde dolandırıcılık yapan şahıs bu sabah tehditleri ve saçmasapan mesajlarıyla kendini haklı çıkarmaya çalışıyor arkadaşlar.
Sabah saat 7.30 telefonum çalmaya başladı uyku sersemi numarayı tanımadığımdan açtım.O kadar basit ve ahlaksızca konuşuyor ki telefonu kapatıp mesajlarına da cevap vermiyorum.
Bu şahıs her kimse tehdit ve saçmalık dolu mesajlarına devam ederse sanırım yasal yollara başvuracağım.
Aslı astarı bulunmayan mesajlar ve terbiyesizce gönderilen yorumları mevcut.Özellikle bunların hepsini saklıyorum çünkü rahatsızlık derecesine ulaştı.
Hiç bir şekilde cevap vermediğim halde küfürler,hakaretler ve saçmasapan mesajlar,yorumlar gönderiyorlar.Bir kaç tane sahte hesap açıp bloguma yorumda bulunuyorlar ayrıca tehditleri cabası.
Neyin kafasını yaşıyor anlamıyorum ama bu saygısızlıklarına devam ederseler şikayetçi olacağım...
İnsan gibi konuşmasını bilmiyor ve telefonuma gelen mesajları görseniz yazdıklarına gülersiniz çocuğun bile yapmayacağı şeyler yapıyorlar.
Hem başkasının ismini kullanıp bu şekilde bir ahlaksızlığa başvuruyorlar hem de tehdit ediyorlar.Her kimsen bu şekilde bir yere varamayacağını anlamanı bekliyorum.Önce doğru düzgün konuşmayı ve insan olmayı öğrense iyi olacak.

19 yorum:

miyav kedicik dedi ki...

Aaa ne oldu ki.. Benim haberim yok tatilde olduğum zamana denk geldi herhalde..
Hay Allah yaa.. Çok üzücü bir durum..
Eğer iş tehdit ve hakaret boyutuna ulaştı ise yasal yollarla çözüme ulaştırabilirsiniz günümüzde şıp diye buluyorlar..
Güzel de bir manevi tazminat parası alırsınız.. Tehdit ne demek ya.. Dağ başı mı burası..

Esra Hanedan dedi ki...

Şimdilik tepki vermiyorum canım ama yasal yollara başvuracağım

Esra Ebru Bolat dedi ki...

ya bu konu ile ilgili yazılarını öylesine hayretle okuyorum ki üzüntümden yorum yazmak bile istemiyorum.

Allah sana sabır versin

Tuğba Akkaya Maden dedi ki...

Bence fazla bekleme canım madem mesaj da var başvur savcılığa

Sevval dedi ki...

yuh ya ne hale gelmiş insanlar, bence de allah sana sabır versin canım. takmamaya çalışmak lazım bir süre sonra gereğini yaparsın zaten
umarım bir daha böyle bir şey yapan olmaz

Esra Hanedan dedi ki...

Özellikle muhattab olmuyor kişiyle zaten ve gerekli yerlerede başvurumu yapacağım

Esra Hanedan dedi ki...

Sağol canım

Esra Hanedan dedi ki...

Başvuracağım zaten

ayşe e. dedi ki...

bu ayı nerde yaşadığını zannediyor ya,ayrıca daha da ileri giderse yasal haklarını kesin kullanmalısın,hak ediyor bunu

Begum Salurvan dedi ki...

ne oluyor yahu :((

kozmetik delisitube dedi ki...

canım beklemen insaniyet göstermen bile hata o insanlığı hak etmiyor demek ki hemen başvur gerekli yasal yollara seni bu şekilde taciz etmeye hakkı yok.

Esra Hanedan dedi ki...

ileri gitme gibi bir durumu olamayacak çünkü yarın sabahtan savcılığa başvuracağım

Esra Hanedan dedi ki...

karışık durum begüm :)

Esra Hanedan dedi ki...

zaten artık tacize girdi bu durum bende insanlık göstermeyeceğim çünkü karşımda insan namına biri yok bu yüzden yarın sabah savcılığa başvuracağım

The Reading Lady dedi ki...

Okudum ve şok oldum! Çok geçmiş olsun! Ne insanlar var yaa şaşırdım kaldım!

Sevval dedi ki...

sizin şu kişi bana da yorum atmış... ne desem bilemiyorum.
bana dediği şeyi görseniz.. ben burada sizleri ablalarım biliyorum geliyorum sitemimi dile getiriyorum, sevdiğim yazılara yorum yapmadan geçmiyorum neler deniliyor.
gerçekten sabrınızı tebrik ediyorum.
ne insanlar var ya.

Esra Hanedan dedi ki...

hiç bir şekilde kişiye cevap verme canım diğer blogger arkadaşlarada aynısını yaptı bu olay artık yargıda istediğini yapsın etsin mahkemede gerekli cevabı vereceğim sen üzülme..

Bademle Buduk dedi ki...

Yazık ya

Esra Hanedan dedi ki...

:))

Yorum Gönder