6 Eylül 2013

Dolandırıcılara Dikkat Edin

Merhaba millet bu sabah nedense kötü bir güne başladım sayılır.
Geçen ayki çekilişimin talihlisi Neslihan Hanım maalesefki hediyeler kazanan Neslihan Hanıma gidemedi.
Çünkü benimle iletişime geçen kişi adının Neslihan Altaş olduğunu söyleyerek ve mail adını da Neslihan Altaş olarak almış.Bende tabiki buna inandım.Şöyle ki insanlar bu tarz şeylere neden başvurur bilmiyorum.

Sizde dikkat edin arkadaşlar bana gelen mail adresi gs336@hotmail.com...takipçileriniz arasında bu mail adresi varsa hemen silin engelleyin..

orta mahalle tuna sokak no.31 daire-4 bayrampaşa istanbul 
0538 568 83 95 bunlarda iletişim bilgileri özellikle burada yayınlamak istedim ve dikkat etmenizi isterim.



Diğer Neslihan Hanımdan da gerçekten özür dilerim ama hem benim hemde onun dışında olan bir olay olmuş oldu bu :((

47 yorum:

Oje Balonjoje dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Esra Hanedan dedi ki...

işi gücü bırakmış millet bunlarla uğraşıyor bundan sonra nüfus cüzdanı fotokopisi isteyeceğim :)

Tuğba Akkaya Maden dedi ki...

Hakikaten yuh ya şeytanın aklına gelmez!

Esra Hanedan dedi ki...

şeytan yine aklı başında iş yapar bunlar hem şeytanla bir görüyorlar kendilerini hemde öyleymiş izlenimi yapıyorlar.:)

Yasemin Yiğit dedi ki...

Oha artık ya,çekiliş yapıp göndermeyen blogcuyu duydum da başkasının hakkını çalmaya kalkanı da ilk defa gördüm burada .

kozmetik delisitube dedi ki...

şaşkınım çekiliş yapmaktan korktum şu an.

Esra Hanedan dedi ki...

maalesef böyleleride var :(

Kitaptan Makyaja dedi ki...

Yok artık !

ayşe e. dedi ki...

Bunlari da gorduk ya,ne diyim artik

Kelebek Etkisi dedi ki...

şaştım kaldım sen yorumlarda mailini yazmalarını istememişmiydin?neyse geçmiş olsun canım

idil yıldırım dedi ki...

Çok şaşırdım. İnsanlar nasılda bu kadar küçülebiliyor. Bundan sonra çekiliş yorumlarında mail adresini bırakmalarını zorunlu kıl ve aynı mailden adres bilgilerini gönderme şartı koyarsan ancak bunun önüne geçebilirsin.

Rimelli Kız dedi ki...

:S Ya kendisi çarşıya çıksa alabileceği şeyler için niye bunu yaparki bir insan evladı yuh yahu, PES!

su kaya dedi ki...

böyle küçülen insanlarda var demek ki,yazıklar olsun..

Sinem Kurt dedi ki...

uvvvv bu kadarda düşük olunmaz yahu ne insanlar var burdan o insana çok şey sölemek isterdim de neyse

MissPoine dedi ki...

Keske ilk cekilise katildiklari mail adresilerinden ulasmaya calissaydiniz :/ İnsanlar seytana papucunu ters giydiriyor bu devirde artik :/

Aslı Yılmaz dedi ki...

çok talihsiz kötü bişey olmuş yaa :/

meral ünal dedi ki...

inanamıyorum bu kadar mı düşer insan. gerçi bunu yapan insan da diil ya.

Esra Ebru Bolat dedi ki...

Ben çok üzüldüm başına gelen bu talihsizliğe ya :(

Bahçem Benim dedi ki...

Nereden akılları çalışıyor böyle şeytanlığa anlamıyorum! Gerçekten sizin için ve asıl kazanan için büyük talihsizlik:/

Esra Hanedan dedi ki...

bende korktum çünkü hiç ummamıştım :(

Esra Hanedan dedi ki...

:(

Esra Hanedan dedi ki...

sözün bittiği yer zaten :(

Esra Hanedan dedi ki...

istedim tabiki ama diğer mailimi açamıyorum diye mail geldi bana o yüzden :(

Esra Hanedan dedi ki...

bende öyle yapacağım ama bakalım daha burda neler öğreneceğim :(

Esra Hanedan dedi ki...

işte bu kadar basitler :(

Esra Hanedan dedi ki...

evet maalesefki varmış :(

Esra Hanedan dedi ki...

bende çok şey söylemek isterdimde işte

Esra Hanedan dedi ki...

nerden aklıma gelirki böyle bişey

Esra Hanedan dedi ki...

maalesef :(

Esra Hanedan dedi ki...

evet :(

Esra Hanedan dedi ki...

yapacak bişey yok :(

Esra Hanedan dedi ki...

ben zaten en çok asıl kazanana üzüldüm :(

Adsız dedi ki...

Yalnız direk adresini vermek de nesi? Sonuçta bir insanın ev adresini vermişsiniz bu da yanlış.

Esra Hanedan dedi ki...

ev adresi olduğunu nerden biliyorsunuz ?

özlem ulu. dedi ki...

bence kazananın mail atmasını beklemek yerine, çekilişi düzenleyen kişi kazanan kişiye mail atsa böyle sorunlar yaşanmamış olur ;) ben blogumdaki çekilişimde öyle yapmıştım..

Esra Hanedan dedi ki...

bende ilk kendim atıyorum zaten çekilişi kazandınız diye

Bademle Buduk dedi ki...

pes diyorum!!!
nasıl bir devirde yaşıyoruz arkadaşım ya!!!

Rengarenk Daphne... dedi ki...

Pes artık ya utanmadan nasıl böyle şeylere başvuruyorlar!

gönül tekin dedi ki...

haklısınız çok mantıksız

miyav kedicik dedi ki...

Aaa ben bu yazınızı şimdi gördüm tatilde olduğum zamana denk gelmiş çok özür dilerim..
E adres belli telefon belli siz savcılığa başvurun bence..
Deliller de var Türk Adaleti halleder ya niye dert ediyorsunuz dolandırıcılıktan yesin hükümleri görsün gününü. Manevi tazminat açmayı unutmayın ama..

Esra Hanedan dedi ki...

Artık zaten yasal yolla halledeceğim bunu canım

Esra Hanedan dedi ki...

Yapıyorlar işte

Esra Hanedan dedi ki...

Maalesefe devir bu kadar kötü canım

Aslı Yılmaz dedi ki...

neyse canım sen çok üzme kendini ne yazık ki var böyle insanlar işte :(

Esra Hanedan dedi ki...

Yok canım üzülmüyorum gerekli yerlere başvurdum

Aslı Yılmaz dedi ki...

ciddi misin? çok iyi yapmışsın ama umarım verdikleri bilgiler sahte değildir :/

sevda s. dedi ki...

Yokkk artık yaa, işleri güçleri yok nelerle uğraşıyor insanlar.

Yorum Gönder