8 Eylül 2013

Dekorcafe Etkinlik Bloggerlar Buluştu

Dün etkinlikten etkinliğe koştum.Günün 2.etkinliğide sevgili Dekorcafe tarafından düzenlenen blogger etkinliğiydi.Önce Sosyal Anneler sonra Dekorcafe etkinliği.
Bu etkinlikte merak ettiğim blogger arkadaşlar vardı.Özellikle Serap Tan ve Biricitinyeri arkadaşları çok merak ediyordum.Nedendir bilmiyorum ama bloglarından dolayı ayrı bir sempatim vardı kendilerine uzaktan uzağa :) tabiki diğer blogger arkadaşlarında yeri ayrı çünkü ilk kez karşılaşıyoruz ve ayrı bir heyecan :)
İki arkadaşımızında doğumgünü vardı ve onlarıda unutmadık sanırım bir yaş daha büyümüş olduk ama içimizdeki çocuk hala var :)
Keyifli ve eşsiz bir eğlence oldu benim için bol bol foto çekip yedik içtik :)







Biraz yorulduk ama keyifli bir yorgunluktu.Beraber muhabbet sohbet çaylar kahveler ben çok keyif aldım ve ekip harikaydı.Zaten sanki kırk yıldır birbirimizi tanıyormuşuz gibiydik.Hepsini tanıdığım için çok memnun oldum bunu da sık sık yapsak iyi olur sanırım :)
Blogger arkadaşlarla vakit geçirmek çok güzel yeni şeyler öğreniyorsunuz keyif alıyorsunuz.
Dekorcafe sahibesi Sevin Hanım bize ayrıca küçük hediyeler hazırlamıştı hediyelere bayıldım sağolsun çok cici şeyler :)
Ayrıca etkinliğimize 3m firmasından  Eda Hanım bizlere Commandlardan bahsetti.Sanırım bu en çok benim işime yarayacak artık puzzlelarımı asabileceğim.Eda Hanımıda tanımaktan çok memnun oldum :)





Dekorcafe Sevin Hediyelerin içinde teşekkür ederim çok cici ve hoş :)



Güzel eğlenceli bir gündü aramızda olan bütün arkadaşları çok sevdim en kısa zamanda da tekrarlayalım kızlar :)))

6 yorum:

biricitconsungunlugu dedi ki...

cok keyifli bir gundu en kısa zamanda yine goruselim cok memnun oldum tanıstığımıza :)

Esra Hanedan dedi ki...

bencede tekrarlayalım güzeldi bende memnun oldum :))

serap tan dedi ki...

canımm benım ıcın de cok keyıflıydı! ve yazılarını okuyunca da cok sevındım, mutlu oldum! umarım hayal ettiğin gibi bi anı olmustur :D

tekrar gorusmek dılegım ıle sevgiler!

Esra Hanedan dedi ki...

herşey çok güzeldi canım ve mutlaka tekrarlayalım :)

PEMBEMAVİ ❤ dedi ki...

Ne güzel bir etkinlik hepinizin yüzleri gülüyor kıskanclık fesatlık yok bu tarz ınsaları sevıyorum sevgiler :*

Esra Hanedan dedi ki...

bir daha ki sefere senide bekleriz :)

Yorum Gönder