11 Eylül 2013

Command Ürün Denemesi

Cumartesi günkü blogger etkinliğimizde 3M firmasından Eda Ermert ile tanışmıştık ve bizlere Command ürünlerinden bahsedip denememiz içinde hediye ürünler getirmişti.Ayrıca buradan ürünleri inceleyebilirsiniz.
Bugün öğleden sonra cırtcırt bantları puzzlelarım için denedim ve doğrusu hayran kaldım.Çünkü daha öncesinde çift taraflı bantları kullanarak puzzlelarımı duvarlara asmayı denedim fakat maalesef başarılı bir sonuç alamamıştım.
Command ürünleri her eve lazım.Çünkü büyük sıkıntıdır eve taşınırsınız, bide kiracıysanız duvarları delik deşik edip çivi çakamazsınız ve tablolarınızın çoğu bir köşede asılmayı bekler.Hal böyle olunca evinizin duvarları boş kalmaya mahkumdur.Yada banyolarda havlu asacağınız bir materyal bulunmaz kapı arkasına askı asmak zorunda kalırsınız buda bir banyo için çirkin bir görüntüdür bana göre.
Puzzlelar için çerçeveler yaptırılır fakat ben çerçeveli puzzle asmayı sevmiyorum bu yüzden Command cırtcırt bantları tercih ettim :))

Öncelikle paketinden çıkardığımız bantları biribirine geçiriyoruz çünkü çift taraflı yapışmasını sağlamamız gerekiyor.
Biribirine geçen bantlar artık asacağımız bölge için hazır yapışkan tarafındaki kağıdını çıkarıp duvara,kapıya,ürüne yapıştırıyoruz.Daha sonra diğer tarafın kağıdını çıkarıp ürünü koymak istediğimiz bölgeye yapıştırıyoruz.

Ben odamın kapısına yaptığım Haziran Gecesi puzzle modelimi astım.Ayrıca yapışkanlı kısım kuvvetli çünkü 1000 parçalık bir puzzle normal yapıştırıcılara ağır gelerek hemen düşmesine sebep oluyordu fakat Command bantlarıyla böyle birşey olmadı.
Ayrıca diyelim ki yerini değiştireceğim bantlar cırtcırtlı olduğu için ayrılabiliyor ve farklı bir yere tekrar yapıştırılabiliyor.
Odamın kapısında harika bir görüntü oldu.Uzun süredir de böyle birşey arıyordum ve benim için vazgeçilmez ürüne dönüştü.Hem arkamda iz bırakmıyor hemde görsel olarak harika ürünler.
 Commandın diğer ürün uygulamalarını da izleyebilirsiniz.Ben çok sevdim açıkçası ve resmen kurtarıcım oldu diyebilirim.




Ayrıca ürün özelliklerindende bahsetmek istiyorum daha doğrusu Eda Hanım'dan aldığım bilgileri sizle paylaşmak istiyorum ;

•Command™ özel bir bant teknolojisidir. 
•Bant çift tarafa güçlü yapışır, istenildiğinde iz bırakmadan çıkarılabilir. 
•Farklı ağırlıkları taşıyabilen, farklı kullanımlara hitap eden, farklı tasarımlara sahip askı ve bant çözümleri bulunmaktadır. 
•Askı ve bant istenildiğinde çıkartılabilir ve yedek bandı sayesinde tekrar kullanılabilir. 
•Command™ grubunda; 
–Genel amaçlı askılar 
–Çerçeve askıları 
–Çerçeve asma bantları (cırt cırt bant) 
–Süsleme için kullanılabilecek şeffaf süsleme askıları 
–Banyo askı ve aksesuarları 
–Kablo düzenleyici askı ve klipsler bulunmaktadır. 

Eh bu güzel ürünlerle tanışmamızı sağlayan Eda Ermert ve 3M firmasına çok teşekkür ederim.Kurtarıcım oldunuz:))

10 yorum:

gülay Cansever dedi ki...

Süper bir ürün canım. Büyük yapı marketlerde bulabiliriz sanırım ??
Sevgiler...

Esra Hanedan dedi ki...

evet bulabiliyoruz ben çok beğendim gerçekten tavsiye ederim :)

PEMBEMAVİ ❤ dedi ki...

Ne hoş olmudd yahu :) güzel bi ürün önerin için tşkler sevgiler :*

Nerwen dedi ki...

Bu ürünü beğendim almak istedim ama maalesef sadece istanbul'da satılıyormuş. sitede baya pratik ürünler var. Özellikle not bölümleri çekmece - masa düzenleyicileri vs. bir öğrenci olarak oldukça ilgimi çekti :) izmir'de de görmek istediğimizi iletin lütfen :) sevgiler...

Esra Hanedan dedi ki...

bir sorarım canım bende çok beğendim evin içini commandlar saracak bundan sonra :)

Esra Hanedan dedi ki...

bişey değil :)))

Esra Hanedan dedi ki...

canım firmaya sordum ve İzmir'de Koçtaş,carrefour,kipa ve migrosta ürünleri bulacağını söylediler...

Nerwen dedi ki...

İlgine çok teşekkür ediyorum ve ilk fırsatta bahsi geçen yerleri ziyaret ediyorum :)

Bademle Buduk dedi ki...

süpermiş

Beyaz Begonvil dedi ki...

bu bantı bende kullanıyorum aşırı memnunum:) ...........duvarda hiç iz yapmıyor :)

Yorum Gönder