22 Eylül 2013

China Glaze Monsters Ball - Cadılar Bayramı

Geçen hafta itibariyle yeni bir heyecan başladı ofiste.Çünkü China Glaze yeniler geldi China Glaze farklılığını biliyor olsam da  hemen denesem modunda gezdim ofiste.
Cadılar Bayramı serisi sonunda geldi ve hemen denemeye başladım.Seri simlilerden oluşuyor ve efekt yapmak için birebir :)
5 renkten oluşan bu seri bu sene yine tırnaklarda harikalar yaratacak bakalım tırnakta duruşlarını sevecekmisiniz ? :))




Benim en çok hoşuma giden de bu en son texture siyah renk.Diğer renklerde bir o kadar güzel :) 
China Glaze yine yaptı yapacağını ve bu seriyi de kurtarıcı seri  gibi düşünebileceğim.Mesela normal bir renk kullanıp ertesi gün üzerine bu simlilerden sürdüm mü farklı oje sürmüş gibi olabilirim :)))
Hadi bakalım siz hangisini beğendiniz ? :))

2 yorum:

Begum Salurvan dedi ki...

texture ojelerini merak ediyorum bende. pastel ve golden rose un dokulu ojelerini kullanıyorum zaten ama nedense CG ye özel bir sempatim var:) güzel günlerde kullan:)

biricitconsungunlugu dedi ki...

:)) hepsi harikaymış çok guzel bir koleksiyon ismi ozellikle :))

Yorum Gönder