3 Eylül 2013

Blog İsmi Nerden?(www.koyukirmizim.com)




Ay selam herkese dün olup biteni paylaşamadım yoğunluğumdan ve bugünde yine blog ismi nerden etkinliğimden Koyu Kırmızı ile beraberiz.
Blogunun tasarımı hoşuma gidiyor çünkü bende kırmızı hastasıyım.Ayrı bir havası var kırmızı rengin sanki kadına özgü bir renk gibi geliyor hep bana.
Koyu Kırmızı arkadaşımızın blogunda diyet güncesini takip etmek hoşuma gidiyor.Makyaj ,kitap,kadın,diyet herşey var blogunda ve iyiki de onu tanıdım diyorum.Bakalım onun ismi nerden ;
Herkese merhaba

Kırık Şemsiye blogunun sahibi Esra hanım benim blog ismimin nereden geldiğini merak etmiş ve etkinliğine katılmam için mail yoluyla ulaşmıştı. Ben de bu güzel blogun sahibini, çok ilginç bir hikayem olmamasına rağmen kıramadım =)
Blogumun ismi KoyuKırmızı. Aslında en temel sebebi kırmızı rengi çok fazla seviyor oluşum. İlk başta blogları, Youtube'daki makyaj videoları sayesinde tanıdım. Zamanla düzenli olarak okuduğum bloglar oldu ve en nihayetinde ben de bir blog açmak istedim. İlk başta kozmetik blogu olarak devam etmeyi düşünsem de şimdilerde hem kozmetik, hem diyet, hem de yaşamımdan bazı paylaşımlarla yazmaya devam ediyorum. 
Blogumu açmaya karar verdiğim dönemde ismi ne olsun diye çok düşündüm. O sıralar Tv'de Koyu Kırmızı dizisinin fragmanları dönüyordu ve her görüşümde dizinin ismini çok seviyordum. Blogum için isim düşünürken birden aklıma bu isim geldi ve bu olsun dedim. Şimdilerde de çok seviyorum blog adımı =)

Bu keyifli etkinliğe daveti için Esra Hanım'a ve okuduğunuz için de sizlere çok teşekkür ediyorum.
Sevgilerimle..

Etkinliğimde yer aldığı için kendisine tekrardan teşekkür ederim:)) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder