15 Eylül 2013

Aynı Yıldızın Altında - Bitti

Her yerinden dram akan 2 kitabı üstüste bitirince kendimde drama bağlandım.Kitap okumak ister misin? sitesinden istediğim Aynı Yıldızın Altında adlı kitabı da bitirmiş bulunmaktayım.Siteden istediğim kitabın yanında birde Senden Önce Ben gelmişti fakat o elimde olduğu ve okuduğum için hemen Aynı Yıldızın Altında kitabına başlamıştım.
Bu ara hüzün dolu kitaplara sardım heralde ve ikisi de etkiledi.

Aynı Yıldızın Altında kanserli çocuklardan bahsediyor.Sağlığıma şükrettim bir kez daha.
Kitap karakterlerinden Hazel kanser hastası aynı şekilde kitaptaki tüm çocuklar kanser hastası.Hazel normal insan gibi nefes alamadığından sürekli yanında bir oksijen tüpüyle dolaşıyor çünkü ciğerleri artık nefes almayı beceremiyor.Agustus bir bacağını kanserden dolayı kaybetmiş genç ve yakışıklı bir sevgili.Hazel ve Agustus biribirine aşık oluyor fakat kanserin verdiği bir ölüm gerçeği var buda ikisini ölümle ayırıyor.En çok sevdiğim karater Isaac.Herşeyini bağıra çağıra yaşıyor.Isaac 'te kanser nedeniyle bir gözünü kaybediyor ve sonrasında kanser tekrarlayınca diğer gözünü de kaybediyor.Kör bir çocuk ama yine de aşık.
Kanser hastalarının çektiği acıları ve yüreklerinde taşıdığı sevgiyi görebiliyorsunuz.
En kötü olanı da Agustus'un zamansız ölümü.
Hazel'in okuduğu bir kitabın sonunu merak etmesi ve sonunu öğrenebilmek için kitabın yazarıyla buluşmaları ve yazarın kafayı yemiş bir manyak olması herşey içiçe.Okurken büyük bir zevk aldım.Aslına bakarsanız kitapta adı geçen Görkemli Izdırap isimli kitabı merak etmedim değil.
Zaman zaman kopukluk yaşadım kitapta fakat okumaya değer kitaplardan biri daha olduğunu anladım.
Gerçekten sağlıklıysak bunun değerini çok iyi bilmemiz gerekiyor.

2 yorum:

miyav kedicik dedi ki...

Annem az önce hem de az önce Senden Önce Ben kitabını okuyup bitirdi. Ben malesef üzüntülü şeyler okuyamıyorum cidden çok etkileniyorum ama bu kitabı inanılmaz merak ettim...
Çok selam ve sevgiler iyi pazarlar..:))

Esra Hanedan dedi ki...

kendini hazır hissettiğinde oku canım çünkü üzülebiliyorsun o kitabın sonunda :)

Yorum Gönder