9 Eylül 2013

Artık Gerisini Adalet Halledecek

Merhabalar günlerdir bir dolandırıcılık mevzusu olduğunu biliyorsunuz blogumda.Artık bu durum dolandırıcılıktan ziyade tacize geçmiş durumda.
Ülkemizde bilişim suçlarının çok olduğunu da biliyoruz.
Bir blog yazarı olarak bu şekilde birşeyle karşılaşacağımı ummuyordum çünkü gayet güzel dostluklarımın bulunduğu kişiler mevcut.
Dün sabahtan beri telefonumu arayıp mesajlar atan şahısı bu sabah emniyete giderek şikayette bulundum.Tarafıma gönderdiği mesajlar ve telefon aramaları artık kayıt altında.Ayrıca internet üzerinden bana ve diğer arkadaşlarıma yaptığı çirkinlikleride döküman halinde vermiş bulunmaktayım.
Kişi çeşitli nickler kullanarak bloglarınıza yorum yapıyor arkadaşlar bunları bana ulaştırırsanız memnun olurum.
Gelişmelerden haberdar edeceğim..

14 yorum:

Gülsen Doğan dedi ki...

Bir başka arkadaşta da okudum bu nasıl bir düşüncedir yaa adalet umarım hızlı çalışır ve halledersin hazımsız insanlar ne çok

ayşe e. dedi ki...

Eline sağlik canim :)

gülay Cansever dedi ki...

İnşallah yakalanır.
Geçmiş olsun :(

kozmetik delisitube dedi ki...

canım inşallah en kısa zamanda olumlu gelişmeler alırız

miyav kedicik dedi ki...

Ben de şunu anlamıyorum. Tamam yaptın bir dolandırıcılık iyi de niye sonra telefon ediyorsun mesaj atıyorsun.. Ne yani amaç ne.. bulunacağını bilmiyor mu.. Çocuk filan mı acaba yapan cidden yani bir insan niye telefon edip hakaret mesajları atar ki.. Çok saçma.. Yapanlar küçük yaşta çocuk veya yeni yetme gençler olabilir..
Kim olursa olsun hepimiz bunu kimin yaptığını öğrenmek istiyoruz lütfen en kısa zamanda sonuca ulaştırın ve bizlere de bilgisini verin. Hepimiz önlemimizi alalım ona göre..
Bu tarz bilişim suçlarında yapılan maddi ve manevi taciz nedeniyle tazminat davası açabileceğinizi, yıpranmışlık tazminatı talebinde bulunabileceğinizi, belli bir miktar para alabileceğinizi de size hatırlatmak istiyorum..

REÇELİM dedi ki...

aaa inanamıyorum yazık böyle insanlara sadece acıyorum çünkü onlar hasta iyi yapmışsın canım şikayet etmekle inşallah en kısa zamanda hak yerini bulur öperim tatlım..

Esra Hanedan dedi ki...

artık süreç başladı

Esra Hanedan dedi ki...

teşekkürler canım :)

Esra Hanedan dedi ki...

sağol canım

Esra Hanedan dedi ki...

herşey olumlu canım :)

Esra Hanedan dedi ki...

herşeyi gerektiği gibi ve usulune yapacağım canım meydan bırakmak olmaz zaten

Esra Hanedan dedi ki...

teşekkür ederim canım :)

su kaya dedi ki...

çok geçmiş olsun canım.ne insanlar var ya.uyardığın ve buradan hepimize duyurduğun için ayrıca teşekkürler.adalet yerini bulacaktır.Rabbim yar ve yardımcın olsun..moralini hiç bozma biz acizane bloggerlar seni gönülden destekliyoruz :)

Esra Hanedan dedi ki...

teşekkür ederim canım

Yorum Gönder