22 Ağustos 2013

Yolculuk Sonrası Ben

Ay ay of of :)
Aynen böyle söylenerek eve giren biri varsa O da benimdir.Bu aralar sürekli şehirdışında olduğumdan evimi çok özlüyorum ve nazımı çekecek kişiye(kardeşime) zor atıyorum kendimi.
Allah'tan iyiki kardeşim var O olmasa heralde ben ölür ortalıkta kalırım.Bir su verenim bile olmaz :)
Ankara yolcuğu bitipte güzelim İstanbul'a dönmek gibisi yok.Ankara'da deniz yok su yok  daha yolda İzmit'te başlıyor kalbimin atışları köprüde zaten kendimden geçiyorum.
Bu İstanbul'un havasını alan adam başka şehirde yapamaz diye boşa demiyorlar :)
Bende onlardan biriyim ve ben İstanbul dışında başka yerde yaşayamam heralde :)
Eve girer girmez kardeşim kapıda karşıladı hemen başladım tabi suyumu getir kahvemi getir demeye :) O da hemen savunma ''geldin ya dakka bir gol bir '' deyip açıyor ağzını.
Uzun bir süre çıkmak istemiyorum dışına ama sanırım bir sonraki hafta da şehirdışında olacağım.
Veee suyumuda kahvemide alıp yatağıma serildim yorgun ve bitmiş bir şekilde.Keyif yapıyorum diyeceğim ama 6 saattir otur otur her yerimde ağrıyor.
Beni en iyi şekilde anlatan kare bu olsa gerek :)))

Neyse ki döndüm ya yuvaya gerisi pek mühim değil :)
Evin kıymetini böyle iş seyahatlerinde daha çok anlıyorum oh dünya varmış :))

6 yorum:

Tuğba Akkaya Maden dedi ki...

Ah ah ben de o kurtulmak istediğin Ankara'da yaşabilsem keşke..Doğduğumdan beri İstanbul,Ankara,İzmir,Antalya ve en son Antakya'dayım.Ama en çok Ankara bebesi olabilmişim bu hayatta:)

Esra Hanedan dedi ki...

yok yaşanmaz orda :)))))

MissPoine dedi ki...

Aynı ben aynı :) Fotografi gorur gormez tikladim da okudum postu :) Okudugum bolumden dolayi sehir disina cesitli gezilere katilmak zorunda kaldigimizdan yorucu gecen, bitmeyen yollardan sonra eve adim atar atmaz şaftım kaymıs sekilde elimde kahvem yayılıyordum. O gunleri hatirladim cok zor cok :)

Esra Hanedan dedi ki...

Seninki bitmiş benimki devam :))

Aslı Yılmaz dedi ki...

ahh canımm sen de foto da çok tatlısınız ^^
kardeşlik en güzel ilişkidir bence de..
evlerin yuva olması burdandır işteee (:

Esra Hanedan dedi ki...

:))) haklısın

Yorum Gönder