2 Ağustos 2013

Yine Puzzle Aldım

Banyo setimden sonra bir de puzzle indiriminden faydalandım A101 marketlerinin.
Hastalık işte ne zaman A101 de bu indirim olsa mutlaka alıyorum.Henüz elimdekiler bitmedi bütün bir kış hem kitap okuyup hemde puzzle yapacağım sanırım.
1000+1000 puzzle bir kutuda fiyatıysa çok uygun 13.95 tl.Normalde 1000lik puzzlelar 25 tlden başlıyor ama bu puzzlelar 2 tane bir kutu içerisinde.Daha önce yaptığım alışverişlerde de 2000 parçalık vardı.
Resimleri de çok güzel bu seferkilerin artık onları da yaptıktan sonra paylaşacağım.Şuan elimde 2000 parçalık istiklal treni var bitsin köprüye başlayacağım ilk işim o olacak :)
Ayrıca bu puzzleların kayıp parça desteği de oluyor bu yüzden de tercih ediyorum :)

7 yorum:

Bademle Buduk dedi ki...

güzel seçimler,
keyifli olsun

Esra Hanedan dedi ki...

teşekkürler canım :)

Selda akçay dedi ki...

valla ben de sabah gidip alanlardanım :D

Esra Hanedan dedi ki...

İyi bari yalnız değilmişim :))

kübra kısalar dedi ki...

bir puzzle delisi olarak gidip bende almalıyım :)seçimler süper bencede :)

kübra kısalar dedi ki...

puzzler çok güzel güle güle yapın..bir puzzle delisi olarak gidip bende almalıyım :)

Esra Hanedan dedi ki...

Umarım kalmıştır çok çabuk bitiyor.

Yorum Gönder