3 Ağustos 2013

Watsons 'tan Ne Aldım

Bugün cumartesi ve Bademlebuduk 'le buluştuk.Güzel güneşli ve neşeli bir gündü :))) 
Forum İstanbul'da buluşmaya kararlaştık ve ben biraz erkenden Forumda oldum Gratis ve Watsons gezme fırsatım oldu.
Malum Watsons indirimde bu aralar bende merak ettiğimden bir uğrayayım dedim.Açıkçası Watsons'taki indirimden pek bişey anlamadım ama biraz da uzak kaldığımı sezdim.Çünkü Watsons kendi adı altında bir çok ürün çıkarmış özellikle kremlerinin kokularını sevdim ama duş jelleri için aynı şeyi söyleyemeceğim pek beğenmedim kokularını.
Gelelim alışverişime o kadar fazla bişey almadım 3 parça bişey.Kozmetik alışverişine gitmedim sonuçta sadece bir göz gezdireyim dedim.
Dolive ürünlerini zaten çok beğeniyorum ve güneş alerjim olduğu için inanmayacaksınız güneş kremi yerine kullanıyorum.Saç köpüğüm bitmek üzereydi ve bu saç köpüğüde Watsons ürünü denemek istedim sadece merak :)) ıslak mendiller de çantama. Çok dışarlarda olduğum için mecur kullanıyorum.
Benim için önemli olan şuan saç köpüğünün sonucu kullanayım paylaşırım.Bugünlük alışveriş bu kadarla bitmedi eve geldim başka alışverişlerde var onlarda başka posta :))))

4 yorum:

undenied dedi ki...

Islak mendiller çok güzel.Ben severek kullanıyorum.Sen de güle güle kullan canım.

Esra Hanedan dedi ki...

teşekkürler :)

Bademle Buduk dedi ki...

güle güle kullan
watsons indiriminden ben de bişi anlamadım, etiketler zaten inmiş onun üzerinden şöyle böyle derken iyice kafam karıştı :)))

Esra Hanedan dedi ki...

o indirimleri anlamadım zaten bende :) artık başka indirimlere :)

Yorum Gönder