28 Ağustos 2013

Önermeyen Kadın Nerde?

Bugün iş yoğunluğum fazla olduğundan buralarda pek olamadım.Dikkat ettim bir reklamdır gidiyor 10 kadından 9 'u öneriyor şeklinde.Benim asıl merak ettiğim o önermeyen  kadın nerde?

Diyebilirsiniz şimdi yani 9 'u kullanıyor beğeniyor öneriyor daha ne deşiyorsun osunu busunu  :)  ama şöyle ki önerip beğenmeyip sevmeyen o 1 adet kadın niye önermiyor niye beğenmiyor ne eksik geldide beğenmiyor konu ne yani bunlara sebep olan.
Hep vardır hani 100 kişiye sorduk 95 tanesi evet dedi.Yalan bu yaaaaa ap açık yalan...
Merak ediyorum neyini sevmedin be abla neyi hoşuna gitmedi neyi eksik kaldı o kadar insan olur derken sen niye olmaz diyorsun.
Diğer kadınların çıkıp şunu bunu beğendim kullanıyorum demeleri bas bas ilan ediliyor da diğer beğenmeyip kullanmayan ablamın suçu ne O da çıksın konuşsun.Bakın şunun şurasından burasından beğenmedim ve kullanmıyorum desin.
Tarafçı reklam yapıyoruz.Yeri geliyor bende yapıyor olabilirim bunu ama diğer ablanın görüşü de belki çok önemli belki ufkumuzu açacak daha önce görmediğimiz bir yanı gösterecek bize.:)

Yaaa sıcak ya ben iyice saçmaladım heralde:))

13 yorum:

MissPoine dedi ki...

Kesinlikle katılıyorum :)

Esra Hanedan dedi ki...

: )))

Sezen Bahceli dedi ki...

çok mantıklı bence de

Sinem Kurt dedi ki...

valla sıcaklarda böyle şeyler olur.ama ben birşeyi önermeyi pek sevmem önermişsem kalıbımı basarım birde artısı eksisi ile yazıyorum ama çok yanlı önermelerde var bu gerçek

gizem'in blogu... dedi ki...

10 kadından 9 u beğendi gibi bir açıklama yerine o bir kişinin neden beğenmediğini açıklasalar ya... bak bende merak ettim şimdi... beğenmeyen kadın kimsin, nerdesin, bizi aydınlatıver :)

gelincika dedi ki...

O tür laflar hiç inandırıcı değil çok yapmacık geliyor bana...
reklamlarda buna dikkat etmeleri lazım :)

http://loveandsmile.wordpress.com/

Esra Hanedan dedi ki...

ah nerde olduğu bilinse bende soracağım ama belki sesimi burdan duyar :)))

Esra Hanedan dedi ki...

reklam kandırmacası zaten :))

Esra Hanedan dedi ki...

Zaten bana görede kullanılıp beğenildiyse yapılması lazım yoksa hiç bişeyiyle ilgili bilgi sahibi olmadan yalan dolan atılırsa insanları kandırmaktan başka bişey olmaz :))))

Esra Hanedan dedi ki...

:)))

Bademle Buduk dedi ki...

esra o kadını bulursan bana da yolla onunla röportaj yapmak istiyorum :)))

Esra Hanedan dedi ki...

Bir çıksa ortalığa :)))

Başak Kırmacı dedi ki...

çok haklısınız. bence de çok mantıklı yazdıklarınız...

Yorum Gönder