29 Ağustos 2013

Mutluluğun Öteki Yüzü - Sonuçlandı

Yine bir çekiliş heyecanı yaşadım ki sormayın :))))
23 kişi çekilişe katıldı ve ekstra haklarla 82 kişiymişiz gibi olduk.Öncelikle çekilişe katılan arkadaşlara çok teşekkür ederim.
Excell'de herkesin katıldığı hak kadar isimleri yazıp numaralandırdım.Tek tek verilen linklere bakmak zor olsada keyifli oldu benim için.
Listeyi yaptıktan sonra doğru random.org geçip sonucu belirlemeye kaldı iş.
İşte sonuç;
Evet listede de görüldüğü gibi kitabın talihlisi 54 numara Min Ji Kim.
Kazanan arkadaşım bana mail yoluyla adres bilgilerini ve iletişim bilgilerini 2 gün içerisinde gönderirse hediyesini kendisine ulaştırabilirim.
Şimdiden teşekkür ederim tekrardan katılımınız ve beni yalnız bırakmadığınız için.Min Ji Kim arkadaşım keyifli okumalar.

7 yorum:

kozmetik delisitube dedi ki...

kazananı tebrik ediyorum darısı başıma artık :)

Sinem Kurt dedi ki...

tebrikler

Yeşim dedi ki...

Kazanan arkadaşı tebrik ederim. :)

Sezen Bahceli dedi ki...

tebrik ediyorum =)

Min Ji Kim dedi ki...

Teşekkürler, çok mutlu oldum :)
Facebook'tan bir mesaj gönderdim.

zeynep yıldırım dedi ki...

nasıl üzüldüğümü anlatamam bu kadarmı şansızlık olur min ji ki benden bir önce yorum yapan kişiydi ....
işin sakası tabi kazanan arkadaşımı tebrik ediyorum
ehhh bende darısı başıma derim artık :)

Nuriye Çayır dedi ki...

tebriklerr.. :))

Yorum Gönder