24 Ağustos 2013

Mutluluğun Öteki Yüzü - Bitti

2 kadın,2 çocuk ve 1 adam....

Mutluluğun doğuştan mı sahip olunduğunu yoksa sonradan mı mutlu olunduğunu görmemizi istiyor aslında kitap.
Arkadya yayınlarından çıkan Mutluluğun Öteki Yüzü 'nü okurken zaman zaman kızdım zaman zaman da çok mutlu oldum.
Ella sonradan aileye dahil olan kadın.Sahip olduğu güzel bir ailesi var ve bir sabah ansızın o aileden biri dünyayı terkeder ve 2 çocukla bir başına kalır.
Ardından çocukların annesi çıkagelir ve çocuklarını geri almak için uğraşır.Bu esnada her iki kadının da geçmişinde mutsuzluklarına sebep olup hayatlarını etkileyen olayları da öğreniyoruz.
Özellikle 2 kadının da 2 çocuk için bambaşka sevgileri vardır.İkisi de çocukların mutlu olması için uğraşır.Biri çocukların biyolojik annesi diğeri de üvey annesi.Biyolojik anne neden çocukları bırakıp gitti ve sonrasında çıkageldi öğrenmek isteyebilirsiniz.Kitapta etkilenmeyi sağlayan üvey annenin çocuklara olan sevgisi.
Konuya aslında fazla girmek istemiyorum okunması gereken kitaplardan biri daha.Okurken keyif alacağınız diğer sayfaya geçip ne oldu acaba diyeceğiniz bir kitap.
Arkadya yayınlarının kapakları da bir o kadar güzel.Zaten kitabı elinize aldığınızda kitabı okumak için can atıyorsunuz.
Çok akıcı ve etkileyici.Ben 1 günde bitirdim sürükleyici bir dil sayfaların nasıl geçip gittiğinin farkında olmuyorsunuz.
Ben İstanbul içinde toplu taşıma kullandığımdan otobüs,metrobüste okurken kitabı soran çok insan oldu.Hem ismini çok sevdiklerinden hem kapağını beğendiklerinden hem de konusunu merak ettiklerinden sordular.
Kitaplığınıza bir kitap daha ekleyebilirsiniz bu kitabı okuduğunuz için gerçekten pişman olmayacaksınız. :)

7 yorum:

Kelebek Etkisi dedi ki...

bu kitabı çok duyuyorum en kısa sürede okuyacağım:))

Esra Hanedan dedi ki...

bencede okumalısın :)

Banuca dedi ki...

Alınacaklar listemin başlarındaydı bu kitap, sabırsızlandım bak şimdi :)

Esra Hanedan dedi ki...

Güzel bir kitap oku mutlaka :))

yabanmersini dedi ki...

Kitap bende de var ama okuma sıramda henüz =) Beğenmene sevindim =)) Kitap zevkimiz az cok benziyor.

Esra Hanedan dedi ki...

bekletme oku hemen bitiyor :)

Syhn dedi ki...

orjinal bir hikaye. ben de sevdim. okunmalı düşünmeli ;)

Yorum Gönder