18 Ağustos 2013

Mucizevi Leke Kremim '' Arap Kızı''

Son bir yıldır cildime kullandığım nadir kremlerden biri daha.Ergenlikten kalma sivilce lekelerim için kullanmaya başladım bu kremi.Sonuç olarak başarılı.Ayrıca ergenliğimde koltukaltımda yarattığım kararma problemime de %70 oranında açılma yarattı.:)


Nedir bu arap kızı ?
Öyle netten araştırıpta satış sitesine kanmayın derim çünkü netteki sitelerde satış fiyatları 15-20 arası.Bulduğunuz ilk aktara girip arap kızı krem sorun 5 ila 7 tl arasında bulursunuz.
Başlangıçta sivilce lekelerim için aldığımı söylemiştim şimdi o lekeler kalmadı. Koltukaltımda oluşan kararma da aşırı derecede de düzeldi.Krem kullanımı her akşam sürüp yatıyorsunuz.Kremi sürdükten sonra cildin ışık görmemesi gerekiyor.
Güneş lekeleri,çiller,yanıklar,kararma ve sivilceler de rahatlıkla ürünü kullanabilirsiniz.
Ben her akşam düzenli bir şekilde sürüp hemen yatıyorum sabah kalktığımda da cildim yumuşacık.Bazen aksattığım oluyor ama çokta önemli değil çünkü sivilce lekelerimden kurtuldum.
Dilerseniz deneyin derim gerçekten sonuç mükemmel denediğim zaten özellikle öneriyorum ben öyle normal gece kremiymiş oymuş buymuş kullanamıyorum malum alerjik bir cildim var bu kremden başka da bişe sürüp yatmam.
Eğer lekelerimden kurtulmak istiyorum diyorsun haydi doğru aktara :))))

41 yorum:

emine yildiz dedi ki...

Eğer dediğiniz kadar varsa süper demektirr :)
Ee o zaman benim hemen almam lazım demektirr :)



www.emineyildiz2015.blogspot.com

Esra Hanedan dedi ki...

biraz düzenli kullanımda gerçekten güzel bir ürün

Betül Yılmaz dedi ki...

Koltuk altı kararmasıyla benimde başım dertte gercekten bu krem işe yarıyosa sana her gece yatmadan dua bile edebilirim :)))) ilk işim bu kremi almak olucak deneyip yorum bırakırım tekrar :) aklıma takılan nasıl bir kokusu var? agır mı ?

meral ünal dedi ki...

Ne kadar zamanda sonuc aldiniz?

MissPoine dedi ki...

Bizim evde vardı bende yüzümün tamamına kullanıyordum. Yüz
m beyazlamıştı sonra unutup gitmiştim :) Her eve lazım teşekkürlerr :)

Esra Hanedan dedi ki...

Kokusu rahatsız edici bir koku değil hatta hoşuna bile gidebilir..:)

Esra Hanedan dedi ki...

Şöyle söyleyeyim zaman tutmadım açıkçası artik bu krem gece kremim gibi olduğundan yanıltmak istemem sizi fakat bu cilt tipine göre de iyileşme değişebilir :)

Esra Hanedan dedi ki...

Etkili bir krem biliyorum :)))))))

yasonun penceresi dedi ki...

Cok islevsel ve yararli bir kreme benziyor, satin alip denemeyi dusunuyorum. Koltukalti siyahligi icin cozum olacaksa muthis bir krem olabilir gercekten. Yazi icin tesekkurler. Bu arada bna da beklerim.. :)) yasonunpenceresi.blogspot.com

Esra Hanedan dedi ki...

Memnun kalacağından eminim :)

biricitconsungunlugu dedi ki...

cok guzel bir kremmiş koltukaltı ıcın uygulamalı. aslında bir tanıdığımda doğustan yuzunde lekeler var ona etki eder mi acaba

Esra Hanedan dedi ki...

Denenebilir belki çiller içinde kullanıldığına göre.

NarÇelen dedi ki...

sivilce ve güneş lekeleriyle başım dertte. bu kremi denemek istedim yazıyı okunca, teşekkürler..

Esra Hanedan dedi ki...

ben çok rahat ettim suratım mermer gibi oldu :))

NarÇelen dedi ki...

bugün aldım. bi aktarda 4,5 tl ye buldum. ışık görmemesi gerek demişsin. bunu dikkate alarak tatil dönüşü kullanmayı düşünüyorum. kullandıktan sonra yorumlarımı paylaşırım.

Esra Hanedan dedi ki...

normalde internette 20 tl ye satıyorlar bu yüzden özellikle aktardan alın demiştim iyi yapmışsın :) kullanımınıda gece yatarken sür yat ışık görmemesi dediğim o zaten gece sürüp yatarsan bişey olmaz..umarım sanada faydalı olur :)

Terzi Esma dedi ki...

ben aktara gidiyoruuum :)
paylaşım için çok teşekkürler canımmm...

Esra Hanedan dedi ki...

yolun açık olsun dikkat et kendine :)))))))

Luna dedi ki...

Ben 3tl ye buldum.5tane aldim stokladim. Annem koklayinca "onceden yugoslavyada kadinlar gelinlerinin ceyizine bir suru cicek ozunden yapilmis bir krem koyarlarmi.babannemde vardi koklamistim ayni onun gibi"demisti. Ben hala kullaniyorum bitince yine stoklayacagim.

Esra Hanedan dedi ki...

rahatsız edii bir koku değil allahtan stokladıklarınıda karanlıkta sakla ışık görmesin :))

ayşe erçin dedi ki...

Bi sey sorcam yuzunu cok beyazlastirdi.mi? Ve cildin yagli mi?

Esra Hanedan dedi ki...

yok tonunda o kadar değişim olmadı leke rengini açıyor.cildim kuruya dönük karma :)

ayşe erçin dedi ki...

Ben yazini okur okumaz gittim aktarciya almaya, kalmamis .bu hafta ici gelicekmis,o zamana kadar interntten yazilari okudum ve yuzu cok beyazlastirdigini soylediler o yuzden ben de korktum bi de esmerim ya :) ama kullanicam rengi biraz acsada sorun degil lekelerden kurtulmak istiyorum

Esra Hanedan dedi ki...

o kadar beyazlaşmıyor korkma ama içim rahar etsin dersen sadece lekelerin üzerine sür sende bir süre daha sonra komple uygulayabilirsin.

ayşe erçin dedi ki...

Tamam bilgilndirdigin icin tesekkurlr :)

Esra Hanedan dedi ki...

bişey değil :)

ebru ebru dedi ki...

nerde bu aktar acaba

Esra Hanedan dedi ki...

tüm aktarlarda bulabilirsiniz :)

moda delisi dedi ki...

ben(leke)onlardada faydası varmı peki

Esra Hanedan dedi ki...

canım ben lekesine çözüm olmaz bu krem :(

moda delisi dedi ki...

ben için bi krem önerirmisin aktar olur sabun olur önerirmisin

Esra Hanedan dedi ki...

canım öncelikle bir cildiyeye başvurup ben hakkında bilgi almanı tavsiye ederim çünkü ben türleri çok fazla ..

moda delisi dedi ki...

tmm canım teşekürler tmm ama yüzümdeki sivlceleriçin önere bilceğin bişi varmı

Esra Hanedan dedi ki...

öncelikle bir cildiyeye başvurmanı öneririm canım. çünkü cilt yapını ve sivilcelerin neden kaynaklandığını öğrenmen daha sağlıklı olacaktır. fakat kendi kullandığım ürünlerimi de sık sık paylaşımda bulunuyorum :)

moda delisi dedi ki...

krem öner ozaman canım

Songul Mutlu dedi ki...

merhaba benimde denizde boynum fazla yanmıştı şuandada kararmalar mevcut bu önerdiğin şey bunlarıda geçrir mi

Esra Hanedan dedi ki...

deneyebilirsiniz :)

Emel'in Gezegeni dedi ki...

İlk fırsatta alıcam, çok faydalı bir paylaşım olmuş.Teşekkürler

lerzankara dedi ki...

ilk fırsatta kullanacağım bende tavsiyen için sağol tatlım

Sivilce İzleri dedi ki...

Sivilce izleri kabusundan TCA peelingi ile kurtulabilirsiniz. TCA ile ilgili ne düşünüyorsunuz? Bakın örnek bir video:
https://www.youtube.com/watch?v=DpgT9fa2_PU

Cilt Lekeleri dedi ki...

Malzemeler
2 Yemek kaşığı pirinç unu
1 çay kaşığı nar çekirdeği yağı
1 çay kaşığı pirinç kepeği yağı
yarım çay kaşığı c vitamini (L-ascorbic acid)
yarım çay kaşığı b3 vitamini (niacinamid)
yarım çay kaşığı glikolik asit %25 çözeltisi
yarım çay kaşığı laktik asit %20 çözeltisi
1 yemek kaşığı su
1 yemek kaşığı suyun içerisine c vitamini ve b3 vitamini ilave edin vitaminler suda erir. Daha sonra diğer maddeleri bir kaba koyup iyice karıştırın ve cildinize sürün. Maske cildinizde 30 dakika kadar durduktan sonra cildinizi yıkayınız.

Yorum Gönder