27 Ağustos 2013

Mimlenmişim Yeni Haberim Oldu :))))

Eveeet bu mim olayını başlangıçta pek anlamamıştım ama sağolsun kahve sevemeyen arkadaşım Ayşe açıklık getirdi bu duruma :)))
Kendi mimine de buradan bakabilirsiniz.Gelelim benim mimlenmiş halime ;


1-Hayatınızda mucize olarak nitelendirdiğiniz bir olay yaşadınız mı? 

Aşık olmak sanırım ben biraz deli  sevenlerdenim ve hayatımda mucize aşık olmaktır :)))

2-Almayı düşünüpte alamadığınız ne var?

Tabi ki bir araba markası modeli farketmiyor ben bir araba istiyorum tabi şuanlık aklımda olan almayı planlayıp alamadığım tek şey 

3-Kıyafet konusunda takıntılarınız var mı?

Ben rahat olduğum herşeyi seviyorum takıntı gibi bişeyim olmadı :)

4-Nefret ettiğiniz huylar ve ya insanlar?

Kendini beğenipte böyle kendini çok yükseklerde görenlerden nefret ederim doğal olmayan her insan benim ilgi alanımdan çıkıyor.

5-Sizi en net tanımlayan kelime?

Genellikle deli kelimesi oluyor.Ne bileyim böyle rahat ve kendi halimde olunca deli diyorlar.Üzüntümü de sevincimi de olduğu gibi yaşadığımdan olsa gerek :)

6-Hayata yeniden gelme şansınız olsa hangi ülkede doğardınız?

Kesin Viyana olurdu ve ben kayıkçılardan biri olurdum :)

7-Tek başına bir insan keyiflenmek için ne yapabilir? 

Açıkçası bişey yapmama gerek yok her halden keyif alıyorum.Çünkü uğraşacak çok şeyim olunca bişey yapmama gerek kalmıyor.

8-Nikah masasında evleneciğiniz kişiden "Hayır!!!" cevabı alırsanız ne yaparsınız? 

Hayır cevabı alabilecek konumunda olabileceğim adamı zaten sezerim ve o adam nikah masasına oturmaya vakti kalmadan maalesefki hayatımda olmaz :) Başka kapıya :))))

9-İnsan kaderini mi yaşar,kaderini mi yazar?

Kader insanın kendi elinde bence ona verilen sadece değerlendirmesidir.Bu yüzden insan kendi yazar kaderini ve oynar.

10-Aklınıza gelen ilk ingilizce kelime?

China Glaze (işimden dolayı bir an kafamı kaldırıp ne geldi aklıma deyince bu geliyor ojeler sağolsun boş bırakmıyor kafamı aklıma gelende o oluyor)

11-İnternette sahip olduğunuz ilk nickname?

ben hep adımı ve soyadımı kullanmışımdır çünkü sevmiyorum öyle börtü böcekli yapış yapış nickleri bu yüzden hep esrahanedan olarak geçer 


6 yorum:

ayşe erçin dedi ki...

ayy çok güzel yazmışsın.Şu an için 1 numaralı yazım oldu deli kız :D aşık olmak büyük bir mucize,katılıyorum.biz de yaş biraz küçük ondan pek bilmiyoruz :D viyana cevabını da çok sevdim.Bravo sana çok güzel yazmışsın :D

Esra Hanedan dedi ki...

:))) bende teşekkür ederim

Aslı Yılmaz dedi ki...

esraa çok güzel olmuş.. özellikle
"Kesin Viyana olurdu ve ben kayıkçılardan biri olurdum :)" bölümüne bayıldım.. ne güzel bir dilek bu böyleee (:

Esra Hanedan dedi ki...

teşekkürler :)))

Bademle Buduk dedi ki...

viyana2da kayıkçı olmak güzelmiş :)

Esra Hanedan dedi ki...

biraz öyle oldu :)))

Yorum Gönder