10 Ağustos 2013

Kışa Hazırlık

Kışın şallar,atkılar kullanmakta üstüme yok bu sene de hazırlığa atkılardan başladım :)
Biraz erken ama şimdiden tasası sardı beni.Geçen gün gittiğim milyoncuda yünde getirmişler kaçar mı hemen baktım tabi renklere ve gözüme çarpan bu rengi aldım ,
Çok yumuşak bir yapısı var ipin. Ben kışın genelde şal ve atkı kullandığımdan çeşit çeşit renkte şal ve atkılarım mutlaka bulunur.Hele bir kış gelsin onlarıda paylaşırım.
Bu renkte ayrıca China Glaze marka ojede  first mate isimli bir de oje var tam takım olacağım kesin onunla.
Başladık bakalım kışa kadar biter heralde :))

6 yorum:

miyav kedicik dedi ki...

Bayılırım örgüye el işine.. Rengi süper ben de ramazan ayı biter bitmez örgüye başladım..
Şimdiden ellerine sağlık diliyorum..:))

Esra Hanedan dedi ki...

teşekkür ederim :))

Bademle Buduk dedi ki...

bence kış çekilişi yaparsan bir atkı hediye edebilirsin

Esra Hanedan dedi ki...

Hele kış gelsin :))

sihirlimavi dedi ki...

Renk tonu çok güzelmiş Esracım, kolay gelsin ve şimdiden güle güle kullan...

Esra Hanedan dedi ki...

teşekkür ederim :))

Yorum Gönder