14 Ağustos 2013

Kıl Batığı Problemi

Şimdi diyeceksiniz yaz ortasında mı anlatılır bu diye ama işim gereği salonlarla uğraştığımdan(bunu her seferinde belirtiyorum çünkü olanları biliyorum) bu aralar yine kıl batığı sorunları çok fazla soruluyor ne yapacağız biz diye :)
Kıl batığının oluşmasının başlıca sebebi özellikle kış aylarından çıkarken kışın giyilen kotlar,taytlar.
Tabi bir tek bundan kaynaklanan bir problem değil.Ağda esnasında kullanılan kalitesiz ağda,ağdayı ciltten çekerken yanlış çekim,bikini bölgesinde oluşan batıklarda naylon iç çamaşırı giyilmesi,cildi tazeleme amaçlı kese yada peeling yapılmaması,bacak bacak üzerine atılması,kıl yapısının zayıf olması(bu problem bende çok ) vs.bunlarda baş sebeplerinden bazıları.
Kıl batıklarından kurtulmak içinde çeşitli yöntemler deneniyor.Özellikle evde sıkmaya veya cımbızla temizleme uğraşırken bölgede lekelenme olabiliyor.
Peki ne kullanmalı dersenizde ? işte size çözüm :)


No Bump solüsyon batık problemleri olan kişiler için acayip etkili bir sonuç.Hani ürünün tanıtımını salonlara ve eğitimlerime katılanlara kendim yapıyorum diye değil.Birebir kullanıp memnun kaldığım için burdada tanıtmak istedim.
No Bump solüsyon  aspirin hammaddesi içeriyor.Dolayısıyla öncelikle bunu aspirine alerjisi olan ve hamile bayanlara önermiyorum etkilenebilirler.İçeriğindeki aspirin hammaddesiyle kıl kökünde oluşan iltihabın kurumasını ve kıl ucunun dışarıya çıkmasını sağlıyor.Bu sayede ağda yaptığınızda yada yaptırdığınızda dışarı çıkmış kıl ucundan dolayı batık olan kıl ağdayla beraber temizleniyor.
Ben ürünü bikini bölgemde kullandım 3 ayda batıklardan temizledim.Özellikle cımbız yada sıkma işlemi yapmadım çünkü sonrasında oluşan leke beni sinir ediyor :)
Kullanımına gelince ;
Ağdadan 4 gün önce batıklı bölgeye sürüyoruz.Bunu nemli bir pamuk yardımıyla da yapabilirsiniz.Ağdadan bir gün önce uygulamayı kesmemiz gerekiyor.Mesela cumartesi günü ağda yapılacak pazartesinden perşembeye kadar ürünü uyguluyoruz cuma günü uygulamıyoruz.Zaten bir gün sonrası ağda yapıldığında batıkların bir kısmından kurtuluyorsunuz.Düzenli olarak 3 ay kullanımda zaten artık batık problemi kalmıyor oluşmasını önlemeniz gerekiyor.
Ürün koku olarak tamamen medikal bi ürün ve koku keskin başta rahatsız edebilir fakat uçucu olduğundan o koku cildinizde kalmıyor.
Ben ürünü ciltte tonik olarakta kullanıyorum ve yüzümde sivilce filan yok.Ürünü yine aynı şekilde sivilceli ciltlerde,erkeklerde boyun bölgesinde rahatlıkla kullanabilirsiniz.
Eğer batıklarımdan kurtulmak istiyorum derseniz mutlaka bunu cımbız ve sıkma işlemi yapmadan önce bir kullanın derim.Başarılı bir ürün ve sonuç dümdüz bir cilt.

19 yorum:

Gülçin Sevde SARICIKLI dedi ki...

bahsettiğiniz gibi etkiliyse denemek isterim gercekten, nerede bulabiliriz ???

bole faydalı bilgiler mutlu ediyor ;)

www.gulsevsar.blogspot.com

LibyLiby dedi ki...

Merhaba. Bu ürünü nereden temin edebiliriz peki?

Esra Hanedan dedi ki...

ürünü www.kozmetiksite.com internet adresinden satın bulabilirsiniz.

Esra Hanedan dedi ki...

merhaba ürünü www.kozmetiksite.com adresinden bulabilirsiniz :)

MissPoine dedi ki...

Yaa sen bitanesinnnn :) epilatör çok batık yapıyor özellikle koltuk altı kısmında. Ben hayatta ağda yapmam leke bırakıyor çünkü koltuk altında. Çoook teşekkür ederimmmmmm inanılmaz yararlı bir post oldu :*

Esra Hanedan dedi ki...

lekeye de çözümüm var ondanda bahsedeyim bari :)))

özlem ulu. dedi ki...

batığı önlüyor mu, olan batıkları lekeleri filan geçiriyor mu???? sitede batık önleyici yazıyor da ondan sorma ihtiyacı duydum

özlem ulu. dedi ki...

yani ben de sıkma sonucunda oluşan lekeler var da onları da geçirir mi acabaaa :((((

Esra Hanedan dedi ki...

Tabi tamamen bitirdiğinde özellikle kış aylarında kullanmaya devam edersen batık oluşumunuda engeller.

Esra Hanedan dedi ki...

Leke giderici bişey değil bu ama lekeyle ilgilide kısa zamanda bir post hazırlayacağım :)

LibyLiby dedi ki...

Sabırsızlıkla bekliyorum leke için çözüm öneriniii!

Esra Hanedan dedi ki...

:))

web azmanı dedi ki...

batık kıllara kesin çözümü yurt dışında bir üründe buldum blogumu ziyaret edip hem ürün hakkında bilgi alabilir hemde beni mutlu edersiniz umarım size bir faydam dokunur bu batık probleminden çok çektim buyurun bloguma http://e-cilt.blogspot.com/2014/12/bacaklarda-batk-kl-sorunu-ve-cozumu.html

Adsız dedi ki...

Ben lazere gidiyorum ancak yeterli olmuyor, lazer yaptıranlarda kullanabilirmi öncesinde?

Adile Togay dedi ki...

Arkadaslar cildinizede ve batık lekelerine de batık ada zeytinyağ sabunu alın gerçeğinden elde yapılanlar DN bnde geçmiyrdu 2haftada %50 çözüm oldu Nette ki ürünlere lazer güvenmeyin bazı Lazerler leke bırakıyor bide banyodan snra nemlendirin bide haftada 1zeytinyag gerçek sürün (sabunu kullanmaya devam edin günde 2defa 1 aydan snra günde 1 yüzünüze nemlendirici surun)(1hafta boyunca da bacaklarını za hergün sabun sürün yıkayıp 15dk bekletin)

Dilan Altas dedi ki...

Urunu hergunmu kullanicaz yani hic ara vermeden bende alicam cunku lutfen tam kullanimini paylasirmisiniz

Dilan Altas dedi ki...

Merhabalar bu urunu alicam bana kullanimini daha acik soyleseniz yani agda yapicaz sonra hergun kullanicam dimi ara vermicem lutfen cevap verin

Lerzan Kara dedi ki...

harika bir ürüne benziyor

Esra Hanedan dedi ki...

Dilan Merhaba ürünü ağda sonrası kullanıyorsun. sabah akşam 3 gün boyunca sürüyorsun. ağda yapmadan önce ise yine aynı şekilde kullanıyorsun.

Yorum Gönder