31 Ağustos 2013

Kitap Okumak İsteyen Buraya

Bir hafta önce bir siteyle tanıştım.Aslında önce bir şaşırdım ne oluyoruz bu nasıl bişey diye kendi kendime kurdum durdum.
Kitap Okumak İster misin?  adında bir site.

İnternet üzerinden okumak istediğiniz kitabı istiyorsunuz daha sonra kitap size geliyor ardından kitabın durumuna göre okumanız gereken süre size bildiriliyor ve siz o sürede kitabı okuyup geri gönderiyorsunuz.

Başta bende şaşırdım ve denemek istedim.Zülfü Livaneli'nin Kardeşimin Hikayesi adlı kitabını okumak istiyordum ve geçen gün bir kargo geldi iş yerime.Paketi bir açtım Siteden istediğim kitap elimde.

Öncelikle Böyle bir siteyle tanıştığım için gerçekten mutlu oldum çünkü bulamadığım bir çok kitabı bu şekilde okuyabileceğim :))
Sizde eğer bu şekilde kitap okumak isterseniz mutlaka deneyin.Uygulamayı ben çok beğendim.
İşte gelen kitap;

Siteye ulaşmak için ;
Facebook

Web sayfa

19 yorum:

Kitaptan Makyaja dedi ki...

Çok iyi bir siteymiş :)

Esra Hanedan dedi ki...

bence de :))

ayşe erçin dedi ki...

Siteyi ziyaret ettim ve kargo ucreti de onlara aitmis :O inanamiyorum

Esra Hanedan dedi ki...

Bende başta inanamamıştım :)))

ayşe erçin dedi ki...

Hemen katilcam

Betül Yılmaz dedi ki...

Bana da istediğim kitabı gönderdiler fakat okumam gereken süreyi söylemediler :(

Esra Hanedan dedi ki...

Henüz yeni olduğu için belirtmemiş olabilirler :)

puya dedi ki...

Harikaaaaa:))) tesekkurler

gizem'in blogu... dedi ki...

çok güzel bir şey yapmışlar,

Esra Hanedan dedi ki...

Bencede harika :)))

Esra Hanedan dedi ki...

:))))

hatice Sarıkülçe dedi ki...

çok ilginç gerçekten peki en fazla 1 kitapmı alabiliyoruz ve gönderirken kargoyu bizmi ödüyoruz?

KOZMETİK TUTKUNU dedi ki...

ne kadar güzel düşünülmüş... takdir ettim kurucularını

Esra Hanedan dedi ki...

Kargo ücretleri onlara ait kitap geldiğinde 2 tl çıkması gerekiyor kitabın içerisinden çıkmasa bile pttkitap tan karşı ödemeli gönderiyorsunuz.Bir kitap alma şansınız var kitabı bitirince tekrar isteyebilirsiniz yeni kitap :))

Esra Hanedan dedi ki...

uzun zamandır benimde yapmak isteyipte yapamadığım şey yani evet takdire değer :))))

Bademle Buduk dedi ki...

çok beğendim ben de paylaştım, sayende duymuş oldum bu projeyi teşekkürler

Nuriye Çayır dedi ki...

çok harika bir oluşum ;)

Esra Hanedan dedi ki...

Evet :)

Adsız dedi ki...

Bencede

Yorum Gönder