14 Ağustos 2013

Kitap Kardeşi Etkinliği 1

Merhabalar herkese sevgili Matmazeella ile kitap kardeşi etkinliği yapmaya karar verdik.Okuduğumuz kitapları okuyamayan arkadaşlarımızında birbiriyle paylaşıp okumasını sağlama açısından aslında böyle bir şey çıktı ortaya.Başlangıçta benim okuduğum kitapları matmazeella'ya gönderip okuduktan sonra bana göndermek koşuluyla anlaştık fakat sonra neden aramızda olan arkadaşlarımızda biribiriyle yapmasın diye kararlaştırdık.

Başlangıç olarak 20 kişinin katılımını sağlayacağız.Daha sonra çekiliş ile kişileri eşleştirip birbiriyle iletişim kurarak ellerinde olan kitapları yada okumak istedikleri kitap varsa ve o kitapta eşleştiği kişide varsa değiş tokuş yaparak daha çok kitap okunmasını sağlayacağız :))
20 kişi katılımından sonra uyulacak kurallar ;
  • Etkinliğe katılan herkes kırık şemsiye ve matmazeella bloglarının gfc ve bloglovin üzerinden izleyicisi olacak.
  • Etkinliğe katılanların eğer blogları varsa bu katılan 20 kişi mutlaka tüm blogların aynı şekilde gfc ve bloglovinden izleyicisi olması gerekiyor.(diğer sosyal ağlarda dahil olabilir)
  • Etkinlikte birbirleriyle eşleştikleri kişilerle mutlaka ulaşılabilir iletişim bilgileri birbirinde olacak.
  • Etkinliğe katılan herkes başlangıçta birer adet kitabını değiş tokuş yapacak.(benim gibi kitapları kıymetli olanlar okuyup kitabı sahibine geri gönderme koşuluyla etkinliğe katılabilir :) ben biraz bu konuda fazla hassasım)
  • Dileyen eşleştiği arkadaşıyla kitaplarını takasta yapabilir bu seçim tamamen eşleşen katılımcılar arasında olabilecek bişey.
  • Kitapların okuma süresi 10 gün olarak belirlenmiş olup bu süreyi aşan arkadaşımıza kendi aramızda komik cezalar verebiliriz :)) (mesela 10 günde 2 kitap bitirme şartı )
  • Bitirilen kitap yorumlarını blogları olan arkadaşlar paylaşacak ve etkinlikte olan bütün arkadaşlarda bloglarında tanıtım postu yazacak.
Sanırım şartlar bu kadar yeteli olur.Bu etkinliği yapmamızın sebebi bir çoğumuzun elindeki kitaplar okunup bir köşeye kaldırılıyor olması bunun yerine aynı kitabı okuyup farklı yorumlarla kitap içerisindeki farklı düşünceleri ortaya koyabilmek.
Katılmak isteyen tüm arkadaşlara teşekkürler ve katılmak isteyen postun altına yorum bırakabilir.
İlk etkinlik 20 kişi ile başlasın daha sonra katılıma göre fazlalaştırabiliriz :)))

4 yorum:

yabanmersini dedi ki...

Aslında katılmak isterdim, ama kitapları çok kıymetli insanlardan biriyim, kırışsın burşunsun, bükülsün bana ters =) AYrıca okuduğum her kitabın kütüphanemde kalmasını tercih ediyorum. sığamadığım için kolilerde bir çoğu da... Şimdilik takipçisi ve izleyicisi olarak kalacağım, belki sonradan bende katılırım. Bol kitaplı günler dilerim' sevgiler.

Esra Hanedan dedi ki...

aynen bende senin gibiyim ama paylaşmam gerek diye düşündüm artık zaten ondan geri gönderme koşulu koydum özellikle bakalım hayırlısı..

Mahmut Kutlu dedi ki...

iyi güzel bir organizasyon bence ciddi de olursa daha hoş olacağından eminim

Esra Hanedan dedi ki...

olacak olacak :)))))

Yorum Gönder