28 Ağustos 2013

Kişisel Ağda

Daha öncesinde sir ağda lekelenmesiyle ilgili bir post yayınlamıştım bugün de tamamen kişiye ait ağda setinden bahsetmek istiyorum.
Kimimiz ağda işlemimiz için salona gidiyoruz kimimiz de evde kendi yöntemlerimizi bulup her ay ağda günü ilan ediyoruz :)
Ben salona gitmeyen biri olarak bugün kendi kişisel ağdamı anlatayım size belki artık salona gitmekten vazgeçen olur :)))
Öncelikle salonlarda yapılan koca konservelerin temizliğinden şüphe ediyorum çünkü herkese aynı ağdayı kullanıyorlar ve ne olduğu belli değil. Bu yüzden evde yapmak en sağlıklısı oluyor.Evde ağda uygulamasını yaparken de öyle tencere cezve de ısıtıp kullanmakta tehlikeli.Kendimi yakma potansiyelim çok fazla :)))
İşte benim evdeki ağda setim ;
Tamamen tek kullanımlık.Şöyle ki özellikle bikini bölgesi , koltuk altı ve yüz bölgesi için ideal.Çünkü ağda işlemi bittikten sonra geriye kalan bişey olmadığı için bir sonraki ayda yeni kutu açıyorum.Salonlarda düşünsenize koca konserve bilmem kaç kişiye kullanılıyor bide az iş olan bir salonsa aylarca o konserve sürükleniyor bitsin diye.
Cihazının ve konservesinin de küçük olması ayrı bir kolaylık seyahatlerde işime yarıyor.Bebek ağda diyorum ben bunlara koy çantana git istediğin yere :)))
Benim genel olarak herşeyim tek kullanımlık.Sir ağda sonrası yağ ile temizleme işleminden de haz etmiyorum vıcık vıcık yağ içinde bide onu temizlemeye uğraş bu yüzden temizleme mendillerini tercih ediyorum.Spatula zaten tek kullanımlık olmalı birde bez olayı varki herşeyim hazır olacak onlarda kesilmiş olacak :)))
Çok bilen üşengeç kadın oldum çıktım buna tembellik diyorlar sanırım bu kadar hijyenlik kolaylık varken de zor olanı kimse seçmez heralde yani :)))
Eh sizde bir düşünün derim ağdanızı kendiniz yapmayı :)))))

9 yorum:

kozmetik delisitube dedi ki...

Gayet hoş ufacık miniminnacık benim için ideal nereden temin ettin canım ben de bir bakınayım :)

Esra Hanedan dedi ki...

Www.kozmetiksite.com bakabilisirsin canım :)

Selda akçay dedi ki...

güzel bir bilgi olmuş teşekkürler :) acıyı azaltmak için neler yapıyorsunuz :)

Esra Hanedan dedi ki...

Pudralı ağda kullandığım oluyor bide bazen talk pudra sürüyorum :)

Sezen Bahceli dedi ki...

harika bi paylaşım. teşekkürler
sevgiler
kozmetiktutkunu.blogspot.com

nabrut dedi ki...

benim setim biraz farklı ama yinede evde bazen üşeniyor salonun yolunu tutuyorum

Esra Hanedan dedi ki...

oda iyiymiş :)))

Bademle Buduk dedi ki...

benim de tercihim

Esra Hanedan dedi ki...

:))

Yorum Gönder