25 Ağustos 2013

Kelimelerin Derin Sessizliği - Bitti (hemde birgünde)

Bu sefer aştım heralde kendimi :))) dün saat 4 civarında başladığım kitabı sabah bitirdim.Normalde gece de bitecek bir kitaptı ama ben sabaha sakladım.

Kelimelerin Derin Sessizliği , 382 sayfa olan bu kitap evet toplasan yarım gün içerisinde bitmiş gibi bişey  oldu :)
Sayfalar öyle bir akıyor okurken kendinizin hızına bile şaşırıp kalıyorsunuz.Hani o kadar çok kitap okumama rağmen bu kitaptaki okuma hızıma ben bile şaşırdım:)

Geleyim konusunda ;
Muhteşem bir zekaya sahip olan küçük bir kız çocuğunun fakirliğe ve çaresizliğe karşı ayakta duruşunu anlatıyor fakat kitaptaki 12 yıl sonrasındaki hayatına biraz üzülebilir biraz takdir edebilirsiniz.
Hong Kong 'tan çıkıp Amerika'da başarıya ulaşan genç bir cerraha dönüştüğünde ağzınız bir karış açık kalıyor.Çünkü o kadar çok sefalet yaşıyor ki hani bu okumaz bir yere gelemez şeklinde karşılıyorsunuz.
En güzel yeteneği gördüğü ,okuduğu şeyleri unutmaması ve bir mıh gibi aklına kazıyıp kullanması.Özellikle okulda ki zorlu günlerde bu parlak zekasını kullanması onu ulaşmak istediği hayata getiriyor.
Hem akıcılığı hemde konusu bakımından Türkiye'de de böyle örnekler olduğunu bir çok kez görmüşüzdür bu yüzden okumanızda fayda var zaten çabucak bitiyor.
Her ne kadar kitabın kapak resmi farklı olaylar olacağını çağrıştırsa da bu kitaptaki karakteri bir yerden tanıyorum izlenimine kapılacaksınız.
Ben okudum bitti bakalım aramızda okuyanlar varsa neler diyecek merak ettim :))

8 yorum:

Betül Ural dedi ki...

Konusu çok hoşuma gitti elimdekiler bitince hemen alıp okumalıyım:)

Esra Hanedan dedi ki...

hemde çok akıcı kendin bile şaşırabilirsin bu nasıl biter diye :))))

Luna dedi ki...

Degisik bir konusu varmis. Kendine baglayan bitirmeden biraktirmayan bir ted dekker in kitaplarini okudum.
Sevgiler:)

İnsan İnsanlık dedi ki...

Konusu güzelmiş bir bakayım bulabilirsem okuyayım bende :)

Esra Hanedan dedi ki...

Bence de okumalısın :)

Esra Hanedan dedi ki...

Bundada bitirmeden kalkamıyorsun :)

Banuca dedi ki...

Eh madem öyle... aldım bunu da listeyeeee :)

Esra Hanedan dedi ki...

Normalde kapağa bakınca içinde farklı şeyler varmışta okumana gerek yokmuş gibi duruyor ama okuyunca yanılmışım çok güzelmiş diyor insan.listene eklemene sevindim :))))

Yorum Gönder