13 Ağustos 2013

Katı Parfüm Kullanan Var mı?

Nedense kozmetik marketlerde katı parfüm denildiğinde çalışan personel önce ne diyor diye suratıma bakıyor.O kadar kozmetik mağaza içerisinde bulamıyorum katı parfüm bulsam da tek tük oluyor ve tarihi geçmiş oluyor.Zamanında rafa koyulmuş kimsede yüzüne bakmamış mallar oluyor.
Bugün uzun zamandır kullanıpta memnun kaldığım Doa Kozmetik ürünü katı parfümlerden bahsetmek istedim.Çeşit olarakta bu markada fazla seçenek var.

Benim kullandığım çeşitler 2 tane diğer çeşitleri henüz denemedim .Özellikle lilyum kokusuna bitiyorum.
Peki neden katı parfüm derseniz ?
Şöyle ki bir kere parfüm şişesini çantamda taşımayı berecemiyorum ve mutlaka ya kırılıyor yada dökülüyor hemde ağırlık yapıyor :)
Katı parfüm tamamen doğal Bide benim cildim alerjik kaliteli parfümde alsam hemen kaşıntı kızarıklık yapıyor bu yüzden katı parfüm daha cazip geliyor.
Diğer parfümlerden daha kalıcı herkesin kullandığı koku değilde kendime has bir koku olmuş oluyor.Normalde parfümde kullansanız parfümü sıkmadan önce sıkacağınız bölgeye katı parfümü sürüp sıktığınızda hem daha uzun süre koku kalıyor hemde dediğim gibi kendinize özel koku olmuş oluyor.
Benn sabahları kulak arkama,bileklerime,eklem yerlerime krem sürer gibi uyguluyorum ve gerçekten gün boyu ne sürünüp durmama gerek kalıyor nede çantaya aktımı kırıldımı derdi olmuyor.Küçük olduğu içinde ağırlık yapmıyor.
Özellik Doa Kozmetiğin katı parfümlerini öneririm hem yapısı hem koku kalıcılığı çok fazla.Diğer markalarında olanlarını denedim bunun kadar memnun kalmadım.Fiyat olarakta çok uygun ürünler.
Aranızda var mıdır katı parfüm kullanan ama bence geç kalmışssınız denemeye  değer :))

4 yorum:

Eren O. dedi ki...

ben de almıştım denemek için ama kullanmayı pek beceremedim, bu yazınızdan sonra tekrar deneyeceğim:)

Esra Hanedan dedi ki...

bence zaten en sağlıklısı katı parfüm :))

MissPoine dedi ki...

Katı parfümü ilk kez duydum. Krem parfümü çok severim çok kez de kullandım. Yapısı nasıl acaba gerçekten merak ettim. Kullanım açısından kesinlikle katılıyorum. Çantada parfüm taşımak işkence :/ Ay bide kıyafette leke bıraktılar mı .. Tam evden çıkarken al başına belayı :)

Esra Hanedan dedi ki...

çok rahat uygulanabiliyor ve kokuları çok hoş :))

Yorum Gönder