31 Ağustos 2013

Kardeşimin Hikayesi - Bitti

Bir günde bir kitap daha biter mi bitti işte.Merakıma yenik düştüm sonunu görmek istedim.
Kitap Okumak İster misin? isimli siteden gelen kitaptı benim için.Adı çok duyulmuş övgüler yapılan kitapları okumama kararı almıştım çünkü kendim alıyordum beğenmiyordum sonrasında.Birkaç kitapta hayal kırıklığı yaşayınca vazgeçmiştim popüler kitaplardan ama bu kitabı da okumak istiyordum.Kitaplığıma koymaya değecek mi diye kendi kendime didinirken Kitap Okumak İster misin ? sitesinde görünce hemen istemiştim onlarda hafta içinde göndermişlerdi.
Sanırım kitabı kitaplığıma almak durumundayım çünkü şahane bir kitap.
Zülfü Livaneli kitaplarını hep görüp bakıyordum nedendir bilmem ama elime alıp bıraktığım kitaplardandı yazarın kitapları içten içe kendimce sebepsiz yere tuhaf bir iticilik sezinliyordum.
Yazarın okuduğum ilk kitabı.Okuduğuma da değdi.Çünkü sevdiğim türden oluşu beni çekti.
Konusuna bakınca pek bişey anlaşılmıyor ve ister istemez elim gitmiyordu Livaneli kitaplarına.
Bir cinayetle başlıyor herşey daha sonra Binbir Gece Masalları gibi sürüp gidiyor.Sonunu dört gözle bekliyorsun sonrasında hiç ummadığın hal alıyor.Beklemiyorsun çünkü öyle bir son.Kitabın son sayfalarına gelene kadar acaba ne olacak hikaye nasıl ilerliyor diye meraka yenik düşüyorsunuz.Bir bakmışsınız kitap bitmiş.Bitiremeden kalkılmıyor başından.
Öyle bir içine çekmiş oluyor ki azıcık başka bişey yapayım diyorsunuz içinizdeki kurt rahat durmuyor git kitabı oku merakta bırakma beni diyor.
Akıcılık yönünden çok iyi kurgu şahane.
''Aşk,bir uçurum kıyısında gözü bağlı yürümektir'' diyor yazar ve dediğinin de arkasında duruyor.
Kitap bitti ama ben hala etkisindeyim nasıl olurda olay buraya gelir diye.
Okuduğum herşey hikaye miydi sorusuna maruz bıraktım beynimi.
Kitapları çok fazla yorumlamak istemiyorum biliyorsunuz okumanızı daha çok öneriyorum.Bunun nedeni ise kitabı yorumlayıpta henüz okumamış olanların merakını kırmak istemiyorum.
Bu kitabı da mutlaka okuyun bitene kadar elinizden bırakamayacağınızı garanti ediyorum :))
İyi kide yazarın bu kitabıyla okumaya başladım kitaplarını....


7 yorum:

ayşe erçin dedi ki...

Maşallah :D

miyav kedicik dedi ki...

Çok merak ettiğim ve ilk fırsatta okuyacağım bir kitap..:))
Anneme almıştım evde de var oysa ki.. Siyah kan bitsin ona başliyim..
Çok güzel anlatmışsınız..:))
Selam ve sevgiler...

Esra Hanedan dedi ki...

bence kaçırma :)))

Esra Hanedan dedi ki...

:)))))

Ayşe Keskin dedi ki...

Ben de merak ediyordum teşekkürler :)

Yüreğimin İklimi dedi ki...

bende böyle bazen yenik düşüyorum kitaplara 1 günde bitiriyorum.
benim de en son okuduğum kitaptı olga ve mehmet aşkı beni de merak içinde bırakmıştı.
sevgiler

Esra Hanedan dedi ki...

darmadağın etti zaten kitap beni aşkı bırakıp kaçası geliyor insanın :)

Yorum Gönder