19 Ağustos 2013

İş Seyahati Ankara

Öğlen 12.30 sıralarında çıktım yola ve henüz yarım saat oldu otele gelip yayılalı.Ankara girişinde yolu kaçırınca bir güzelde kaybolduk.Program iş arkadaşım beni Ankara'ya bırakıp Kayseri yollarına düşmesiydi ama girişte kaybolunca 1 saatte yol arama derdine düştük :)
Ankara memur şehri tam iş çıkış saatine denk geldik.Bizim İstanbul'da trafik diye nitelendirdiğimizin aksine buranın iş çıkışı o kadar da yoğun değil.Yoğunluğu kırmızı ışıklar yaratıyor :)
Yol üzerinde bir kaç TOMA vardı resimlerini çekmek istedim ama trafikte öyle bir şansım olmadı.TOMA'ların başına burada da son olaylarda kötü şeyler gelmişti.Üstleri yazılı harabeye dönmüşler ama Kızılay 'da göreve devam konumundalar :)
Ankara yağmurla karşıladı bizi ;
Sene içerisinde çok sık geliyorum zaten Ankara'ya.Bu yıl yine fuar zamanında geleceğim tekrardan.O değilde her tarafını kazıp biçmişler.Her yerde bir yol çalışması.Bambaşka bir hale dönüşmüş.
Kendimi otele attım şuan bu sefer yol yordu. Ankara yollarını kazmışlar belediye çalışıyor ama benim anlam veremediğim tek kare ;
Tabela yok ama herkeste o yöne gidiyor bizde takıldık peşlerine vardır bir hayır diye Allah'tan yolun sonu otele çıktı :)
Her ne kadar burada deniz olmasa da yaşanılmayacak gibi değil fakat ben yaşayamam burda o ayrı.Deniz olmalı trafik olmalı bir kargaşa olmalı sanki.
Bakalım cuma gününe kadar başkentte neler yaşayacağız :)

2 yorum:

özlem ulu. dedi ki...

ankara'ya hoşgeldin :) ben de 2 aylık yaz tatilim için ankarada ailemin yanındayım. bu yukarıdaki resimdeki yol eskişehir yolu ve o yol kızılaya yani şehir merkezine çıkıyor o yüzden herkes o tarafa gidiyor ehe :) ankarayı ben pek sevmiyorum, yani yaşanılır bi yer gibi değil çok sıkıcı, ben 7 yıldır tekirdağda yaşıyorum, oranın en azından denizi var:)

Esra Hanedan dedi ki...

iyi yapmışsın burada nasıl yaşıyorlar anlamadım :))) denizsiz olmaz

Yorum Gönder