19 Ağustos 2013

Hipp Organik Mama

Bugün ofise sabah saatlerinde bir kargo geldi.Bende bana kim kargo gönderecekti diye beklerken paketi alıp açtım.
 Paketi açarken bir yandan da tabi ofiste alay konusu olmadım değil.Çünkü daha öncesinde de sağolsun Hipp organik mamalardan tarafıma kargo gelmişti..Merakla paket açıldı ;
Facebook üzerinde zaten Hipp mamayı beğenmiştim ve internet adreslerindede kaydım mevcut.Bu güzel kutunun içerisinde gördüğünüz gibi kaşık mama,meyvesuyu ve elmalı kıtır çıktı.Yeni çıkan ürünlerinden mutlaka gönderiyorlar.
Özellikle organik olmalarından dolayı da annelerin bir numaralı tercihlerinden biri diyebilirim.
Hipp Organik Mamaları gerek doğal yapısıyla gerekse tatları bakımından diğerlerinden çok farklı.Bir kaç kere denemişliğim var merakımdan tadına bakmıştım :) Bebeklerin ne yediklerini zaten hep merak etmişimdir :)
Bende şuan bir bebek olmadığından paketi ofis arkadaşlarımdan birine verdim.Genelde zaten onlara gidiyor biraz bebek sayımz çoğaldı son bir yılda bu da onlara yaradı :)
Sizde bebeğinize organik besinler yedirmek istiyorsanız Hipp mamaları tercih edebilirsiniz.Bir çok ürüne sahip bir marka çeşit çeşit mamaları var.
Teşekkürler Hipp bu güzel paketiniz için :)

2 yorum:

gelincika dedi ki...

Bu paket bana gelmeliydi :)) 21 aylık oğlum var da.. hipp in sadece biskuvisinden almışlığım var pahalı ama çok güzel..
http://loveandsmile.wordpress.com/

Esra Hanedan dedi ki...

hipp'e üye olabilirsiniz belki gönderirler :)

Yorum Gönder