16 Ağustos 2013

Haftasonu Ben :)))

Evdekilerin deyimiyle lohusalık dönemi :)
Haftasonuna bayılmayan yoktur fakat cumartesi yarım gün çalışanlar içinde cumarteside mesai günü sayılır neyse ki benim öyle bir derdim yok cuma akşamından başlıyor haftasonu modu :)
Hafta içi sürekli gezmekten haftasonunu evde geçirmeye bayılıyorum.Nadiren çalıştığım oluyor bazende gezmelerim oluyor arkadaşlarla.
İş günlerinde erken kalkmaya alışmış bünye haftasonunda da rahat durmuyor.Genel olarak haftaiçi saat 6 da uyandığımdan haftasonları da bu saatlerde uyanıyorum.Eğer yataktan kalkmazsam yatak resmen batıyor :) Beni kovuyor yatak kalk yatma diye uyarı çekiyor.
Erken kalkmak bir yandan iyi koca bir günü değerlendirme fırsatım var.Cumartesi sabahları klasik Barbie çizgifilmi izliyorum.Şimdi diyebilirsiniz kocaman olmuşsun hala mı Barbie izliyorsun :)) ama ben seviyorum hala bu halimle oturup çizgi film izlemeyi.
Tom ve Jerry izlerken nedir bu farenin çektiği şu kediden deyip ağlayan ben tabiki Barbie yide kaçırmam :))
Dışarı bile çıkmak istemiyorum haftasonları çünkü hafta içi yoğun çalışıyorum herkesi herşeyi görüyorum evimde vakit geçirmek gibisi yok.
Yatağımın içinde koca 2 gün geçiyor.Puzzle,kitap,örgü,internet falan filan derken etrafımda olan bitenden bile haberim olmuyor :)) 
Evdekilere göre evet ben bir lohusayım belki lohusa olan biri bile benim kadar değildir :))
Oh yine geldi bir haftasonu öyle büyük bir mutluluk ki anlatamam.
Herkese bol eğlenceli bir haftasonu dilerim :)))

2 yorum:

Bademle Buduk dedi ki...

Barbie başlayınca bize haber ver ♡

Esra Hanedan dedi ki...

:)))) tabi ki :))

Yorum Gönder