3 Ağustos 2013

Günün 2. Alışverişi

Bugün ben kızlarla gezerken kardeşim Büyükçekmece'ye gittiği için ve mutlaka kitapçıyada gideceği için yine kitap siparişi verdim.Daha önce kitaplarımı nerden aldığımla ilgili bir post yayınlamıştım yine aynı kitapçıdan 3 adet kitap daha alındı :)

Bütün bir kış ne yapacağım belli kitap ve puzzlelarla geçecek.Okunması gerekn bir sürü kitap yapılması gereken bir puzzle.

Yapılan puzzlelar yapıştırılmış baza altında çerçevetilmeyi bekliyor okunacak kitaplarada kocaman bir kitaplık alma zamanı geldi.
Kardeşime söylediğim bir çok kitap vardı ama en önemlileri bu ara Sinan Akyüz kitaplarına takmış durumdayım.Okuduğum bir yorumdan etkilendim ve yazarın kitaplarını mutlaka kitaplığıma koymam gerektiğini düşündüm.Sağolsun kardeşim almış 2 kitabını benden mutlusu yok. Mutlulktan uçuyorumda diyebilirim.Hem mutlaka istediğim 2 kitap elimde hemde uzun zamandır merak ettiğim Kitap Hırsızı elimde.
Şuan okuduğum Bir Beslemenin Günlüğü biter bitmez diğer okunacaklara ara verip bunları bitireceğim :)))

6 yorum:

Bademle Buduk dedi ki...

bu kitapların bir de kırık şemsıyeye özgü özeti olsa beslemenin günlüğünü çok merak ettim

Esra Hanedan dedi ki...

ben okuyayım vereyim sana kitap gerçekten güzel :)) kitap yorumları diyede bir bölüm açsam fena olmayacak sanırım :))

Uzun Hikaye dedi ki...

İncir Kuşları ve Şahika Feraye'yi ben de yıl içinde okumuştum.Sinan Akyüz'ün kendine has,akıcı bir dili var.Herkesin bahsettiği şu Kitap Hırsızı'nı okumasaksa bir türlü nasip olmadı,yorum bölüm açman gerçekten çok iyi olacak galiba:)İyi okumalar:)

acemi blogger dedi ki...

Geçen sene incir kuşlarına niyetlenmiştim beğenmedim bıraktım. Bu sene yaz çıkmadan okumayı düşünüyorum.

Esra Hanedan dedi ki...

zaten bu kitaplara ilgim sinan akyüzden dolayı :))kitap yorumlarınıda düşüneceğim :))

Esra Hanedan dedi ki...

bende onları çok methettiler ve sinan akyüz yüzünden okuyacağım bakalım neler çıkacak :)

Yorum Gönder