9 Ağustos 2013

Gezmeye Gittik Biz

Malum Bayram ve tekrar en içten dileklerimle bayramınızı kutlarım..
Bayramın 1.günü yenge ve amca ziyareti yapmıştım.Büyükçekmecede oturuyorlar ve zaten kitap almak için çoğunlukla gidiyorum :)
Yengem meraklıdır enteresan eşyalara ve süslere evde yine bir değişiklikler yapmış.Çeşit çeşit kül tablaları,enteresan bardak altlıkları , kalabalık mutfak eşyası.Aslında buzdolabının kapağını çekmeyi unuttum yoktur böyle bir kapak acayip ev süsüne düşkün :))
Antikacılar çarşısı gibi evin içi yani bir çocuk gelmiş olsa talan eder ortalığı bir kaç kare aldım tabi evde işte onlar ;
Bu şirin saksılara bayıldım.Hemde çiçeklerde yeni açmaya başlamış yaz kış süslü bir görüntü veriyor :)
Deniz kabuklarını hep sevmişimdir ve ayrı bir hava katıyor nedense :)
İlgimi çeken diğer bir köşe sevimli ve hoş eskiye götürüyor :)

Bu tarz ürünler evde dekorasyon için hoş bir hava yarattığı kesin.
Yengem sağolsun ne bulsa dolduruyor her gidişimde farklı bir ambians yaratmayı başarıyor.Dekoratör olacak kadın yahu seviyorum onun bu tarz evi allayıp pullamasına.Diğerleri içinde artık bir sonraki gidişimde fotolayıp paylaşırım.Enteresan ürünlerle dekorasyon yapmak isteyen mutlaka yengeme bir danışmalı :)))))

4 yorum:

miyav kedicik dedi ki...

İnanır mısın tam benim evim gibi.. Herşey var ne bulursam dolduruyorum.. Bu gelişinde kardeşimler gelin ile birlikte benim evimde kaldılar..
Bana diyor ki abla elimi nereye atsam alakasız birşey çıkıyor karşıma ..Bir ara eşyalar ayaklanıp üstüme yürüyorlar zannettim..:))
Güzel bayramlar..:))

Esra Hanedan dedi ki...

Güzelmiş yaaaa bende evde ne varsa azaltmaya çalışıyorum çok kalabalık oluyor :)))) sanada mutlu bayramlar

Bademle Buduk dedi ki...

Senin evin daha çılgın olur kesin :))

Esra Hanedan dedi ki...

Hahay ondan şüphem yok :))

Yorum Gönder