24 Ağustos 2013

Cilt Yenileme Kremi

Arap kızı krem postumdan sonra yine cilt problemleri olan arkadaşlara tavsiye edeceğim bir kremim daha var.Tabi bunu kış aylarında kullanmak zorundasınız.Kiminiz duymuşsunuzdur biliyorsunuzdur.Özellikle doğum çatlakları içinde kullanılan bir krem.Cildi soyduğundan çatlakların hafifleyeceği düşünülüyor.
Acnelyse daha önce eczanelerde reçetesiz veriliyordu son dönemde reçeteli verilmeye başladı.Ürünü her eczanede de bulamıyorsunuz.Peki ne yapıyor bu krem;
Sivilce ve akne problemi olan ciltlerde yüzeyi tazelemek için kullanılıyor.3 gün düzenli bir şekilde kullandığınızda cildiniz soyulmaya başlıyor ve nemlendirmeniz gerekiyor.Cilt soyulurken alttan gelen derinin taze olduğunu ve sivilce problemi olmadığını görüyorsunuz.Bu kremi çıkan sivilce ve aknelerin üzerinede uyguladığınızda akneyi kurutuyor ve bölgeyi soyup akneden kurtulmanızı sağlıyor.
Son dönemde kullanılan bir ilaç var adını hatırlayamıyorum.Ağız yoluyla kullanılıp bütün iç organları zedeliyor.Sivilcelerden kurtulayım derken sağlığınızdan oluyorsunuz o tarz ürünler yerine bu kremi tavsiye ederim.
Kış aylarında kullanılmasının sebebide cilt soyulurken güneş görmemesi gerekiyor.Bazı arkadaşlarım leke içinde kullandı cilt sürekli yenilendiğinden lekede hafif açılmalar oldu.
Cildinizi yenilemek isterseniz kremi 3 gün sürüp daha sonra soyulma sürecinin tamamen bitmesini bekleyip yeni taze cildinize kavuşabilirsiniz :)

10 yorum:

Betül Ural dedi ki...

Roaccutane ve zoretanin. Karaciğere özellikle zarar veriyor. Ben kulladım 2 yıl önce. Geçti herşey ama ilerde bana zararı dokunmaz umarım:(

Esra Hanedan dedi ki...

zayıflamak için bile kullanıyorlar o hapları ve bile bile zarar veriyorlar kendilerine umarım herhangi bişey olmaz :(

Luna dedi ki...

Bu kremi doktorum nasil kullanacagim konusunda hicbir sekilde bilgilendirmeden bana yazdi. 1 hafta boyunca her gun kullandim suratim yandi. Birazda benim sucumdu aslinda. Kullanmak isteyen arkadaslarim 1 haftada en fazla 3 gun kullansinlar 1 gun arayla. Kullananlarin cok memnun kaldigini duydum sivilcelerin biraktigi kalici lekeleri bile iyilestiriyor,bebek gibi yapiyormus.
Sevgiler

Esra Hanedan dedi ki...

ooww seninki çok acemice olmuş zaten 3 gün kullanıyorsun daha sonra soyulup temizlenmesini bekliyorsun geçmiş olsun bu arada...kullanacak arkadaşlarda olursa yaz günü özellikle kullanmasınlar yoksa güneşten dolayı yanmada yapabilir.

MelonunOjeleri dedi ki...

Sabah akşam mı yoksa günde 1 kere mi kullandın bende buna dün baktım iyi oldu yazman

Esra Hanedan dedi ki...

ben evde olduğum izin zamanımda sabah akşam şeklinde sürdüm güneş görmesin diye evden dışarı çıkmadım tam bir hafta bunun tedavisini uyguladım ama sen yinede kış aylarında uygula bu sıcakta uygulama :))

Aslıhan Karaaslan dedi ki...

ben de bu kremi çok eskiden kullanmıştım. yanlış kullanım nedeniyle yüzüm çok kızarmıştı.. çünkü ben gündüz kullanıp,dışarı da çıkmıştım. cildim çok yanmıştı. sivilcelerim geçmeyince 5 yıl önce Roaccutane tedavisi olmuştum.daha sonra da kalan sivilce lekeleri içinde doktor kimyasal peeling uygulamıştı. şimdi sivilcem çıkmıyor. cildim pürüsüz.

Esra Hanedan dedi ki...

iyiymiş sevindim senin adına :)))

NarÇelen dedi ki...

sivilce sorunum varken bu kremi çok tavsiye den olmuştu. ama o kadar ürün denedim ki buna sıra gelmemişti. iyi geliyormuş. fiyatı da çok uygunmuş demişlerdi

Esra Hanedan dedi ki...

evet fiyat olarakta uygun ve gerçekten sonuç veren bir ürün :)

Yorum Gönder