30 Ağustos 2013

Bunalımdaysanız '' Pucca '' Okuyun

Hahay bir kitap daha bitti bu sefer üzüntü ve keder yok.Zaten okurken hiç kederlenme olmadı çünkü eğlendim.
Evet eğer canınız sıkkınsa,hayatınızda iyi gitmeyen şeyler varsa bunlardan uzaklaşmak adına Pucca okuyun...
Okurken yer yer güldüm yer yerde ne yapıyor bu kız böyle dedim.Bu kadar mı akıcı ve eğlenceli yazılır bir kitap.
En çokta şimdi neler yapıyor acaba diye merak etmiyor değilim.
Bir kadın ancak bu kadar doğal bir şekilde anlatır hayatını zaten tamamen hayatını doğal yaşayan biri herşeyi böyle doğal mı yaşıyor acaba :)))
İlişki koçu olacak konuma gelmiş ve iyi ki okumuşum bu kitabı okurken hem eğlenip hem de öğretiyor cinsinden :)
Konusu zaten Pucca ve ilişkileri ne anlatsam ne söylesem yine de çözemezsiniz bu yüzden mutlaka okumanız lazım.Diğerlerini de okuyacağım ama önce bir bunalıma girmem lazım heralde :))))

6 yorum:

ayşe erçin dedi ki...

Cok guzel bir kitap ,ben de okumustum :D

Esra Hanedan dedi ki...

çok eğlendim okurken :))

Songül Çamoğlu dedi ki...

Bunalımdaysan blog yazarlarının kitaplarını okuman yeterli zaten :) Hep komik tarzda yazıyolar. Pinkfreud okuyorum ben mesela. O da çok iyi geliyo bunalıma :D Tavsiye edilir... :D

Esra Hanedan dedi ki...

Puccalar bitsin onada başlayabilirim :)

Çiğdem SEVİNÇ YILMAZ dedi ki...

Erkek dedikodusu da çok eğlenceli bir çırpıda bitiveriyor :)

Esra Hanedan dedi ki...

Evet çabucak bitmesi şaşırtıyor :))

Yorum Gönder