26 Ağustos 2013

Blog İsmi Nerden? (www.pasamlayasam.blogspot.com)



Blog ismi nerden etkinliğimize son hız devam.Bugünkü konuğumuz benimde izlediğim ve keyif aldığım bir blog.
Paşamla Yaşam blogunun sevgili sahibi anne Tuğba Hanım normalde de facebook üzerinden aktif biri ve daha sonrasında blog yazmaya karar veriyor.
Ben özellikle Paşa'nın hayranıyım çünkü acayip güzel doğum günü ve gün boyu etkinlikleri var.Onunla olmayı tercih ederdim dolu dolu bir gün yaşıyor.Henüz büyüme ve meraklı döneminde olduğu içinde anne Tuğba Hanım enteresan fikirlerle oyun oynatıyor.Anneyseniz mutlaka bu bloga bir göz atın sizinde bebeğinizle oynayacağınız bebeğinize yemek menüsü hazırlayacağınız şeyler vardır :))
Fotoğrafım
Öncelikle çok güzel bir etkinlik oldu ben de takip ediyorum ilgiyle.Biz de hikayemizi anlatmak istedik senin kanalınla.Şimdiden teşekkürü bir borç biliriz:)
Paşam 6.ayına yaklaştığı zamanlarda beni bir ek gıdaya geçiş paniği sarmıştı.Bu süreçte de facebooku aktif olarak kullanmaya başladım.Birçok sayfayla tanıştım bu sayede,birçok sanal dostluklar edindim.Benim için en önemli yeri de ocak anneleri grubum kaplıyor.Giden gelenlerle yaklaşık 10 kişilik bir grubuz ama aileden biri gibi olduk haber alamayınca birbirimizden endişeleniyoz.Neyse fazla uzatmayayım lafı.Benim içimdeki paylaşma enerjisi bu grupta tavan yaptı.Oradaki arkadaşlarım paylaşımlardan keyif duyduklarından bahsediyordu.Bir gün paylaşımda bulunduğumda grupta kimse yoktu bende de bir sayfa açayım artık geyiği başlamıştı.Birden kafamda Paşamla Yaşam ismi oluştu.Ama başka hiçbirşey düşünmemiştim.Evet artık bir ismim vardı ama ne yapacaktım bu isimle?Böylece ismimiz ortaya çıkınca facebooktaki sayfa maceramız başlamış oldu.Sayfamda paşamdan,bebeklerle ilgili genel konulardan,aktivitelerden ve yemek tariflerinden bahsediyordum ki hala bahsediyorum :) Sayfa güzel gidiyordu benim için o sayede de brçok güzel dost edindim ve onların ısrarıyla da blog açmaya karar verdim.Blog açtığımda sayfa düzeniyle kalakaldım hiçbirşeyden haberim yoktu sağ olsun o konuda da Sevgi ( Diloşun Ayak İzleri ) imdadıma yetişti ve bu hale gelebildik.Blogumda sayfamdan farklı olarak genel konulardan değil sadece bizden bahsediyorum.Adımıza yakışır şekilde paşamla benim yaşantımız.

Keyif alarak takip ettiklerimden biri olan bu bloga ;
Paşamla yaşam bloglovin üzerinden de ulaşabilirsiniz.
Teşekkürler Tuğba Hanım bize blog isminizin nerden geldiğini anlattığınız için.Merakla daha neler yapacak Paşa diye bekliyor olacağım :)) 

3 yorum:

Tuğba Akkaya Maden dedi ki...

Esra'cım çook teşekkür ederim güzel sözlerin ve blogunda bize de yer verdiğin için :) Ben de seni keyifle takip ediyorum

Esra Hanedan dedi ki...

bende teşekkür ederim :)

Bademle Buduk dedi ki...

ben de izliyorum severek :)

Yorum Gönder