23 Ağustos 2013

Blog İsmi Nerden? (www.mervelil.blogspot.com)



Bugün işimin yoğunluğundan etkinliğe devam edememiştim haftaiçi hergün bir blog arkadaşımın blog ismi nerden etkinliğine katılımlarını paylaşacağım.Haftasonu buna 2 günlük bir ara verip haftaiçi tekrar devam :)
Bugünkü blogumuz Bir Dilim Limon başlığıyla Merve'nin bloğu.
Blogta moda,makyaj,kişisel bakım ve diğer konularla alakalı herşey mevcut.Eğlenceli bir blog aslında ve Merve'yi tanıdığım içinde şanslılardanım çünkü elimi attığımda bulabiliyorum istediğim konuyu blogta :)))

Fotoğrafım
Merhabalar Ben Bir Dilim Limon blogunun sahibesi Merve.Uzun süredir blog takip ediyordum ve blog açmaya karar verdim.Daha önceden Duyulur mu adında bi şiir blogum vardı.Artık kullanmıyorum kayboldu gitti zamanla:)İlk olarak isim belirlemekti işim .Blogum moda makyaj ve DIY paylaşımları içerecekti bu yüzden buna uygun bir isim bulmak istedim .Ama hep içimden beni yansıtan bir isim olan Bir Dilim Limon koymak geçti.Evet çokta ilgisi yok blogla,hatta yemek blogu gibi duruyor diyenler oldu:)Çok değiştirmek istemedim .Küçüklüğümden beri limon yemeye bayılırım;limon sarısı , limon kokusu,limon çiçeği ve limonla ilgili ne varsa çok seviyorum.Bu sebeple bloguma bu ismi verdim.Headerimda da limon var yapan arkadaşıma da teşekkür ederim.Ben çok benimsedim ,siz de seversiniz umarım .Herkesi bloguma beklerim .Bu etkinliği düzenleyen Esra arkadaşıma da çok teşekkür ediyorum.Böylelikle birbirimizi daha iyi tanıyoruz:)Sevgilerle...Mervelil ^_^

Sizde Merve 'yi tanımak ve kendince paylaşımlarını :)) (çünkü bence paylaşımlar sözü hoşuma gitti) okumak isteyeceksiniz.:)


Merve'ye çok teşekkür ederim hep buralarda ol bir yerlere kaybolma :)))

2 yorum:

mervelil dedi ki...

Çok çok mutlu oldum yazini okuyunca ,çok teşekkür ederim bu güzel yorumlarina beğenmene çok sevindim:)İyiki yaptın bu etkinliği diyorum:)

Esra Hanedan dedi ki...

ben teşekkür ederim etkinliğimde olduğun için benim için mutluluk :)))

Yorum Gönder