27 Ağustos 2013

Blog İsmi Nerden? (www.matmazeella.blogspot.com)

Bugünkü konuğumuzda Matmazeella sahibesi adaşım Esra..Kendisini zaten tanıyorum ve aramızda yeni bir blogger.Yaşadığı herşeyi paylaşmak istiyor ve kişisel bir blog.Mulaka dikkatinizi çekecek bişey bulacaksınızdır :) Hadi bakalım bir dinleyelim Blog ismi nerden gelmiş :)

Kimim Ben?Uzun süredir blogları izliyordum ve blogum olmadığından o çok beğendiğim çekilişlere katılamıyordum :) Bir anda karar verdim blog açmaya. Yapar mıyım yapamaz mıyım diye zamanında yeteri kadar düşünmüştüm çünkü.'hepimizegerek.blogspot.com' diye açmıştım ilk önce. İsim düşünmemiştim ki.
Açınca çok çabaladığım şey tasarımım ve ismim oldu.
Özellikle tasarım konusunda sayfalardolusu.blogspot.com blogunun sahibi Hacer'in çok faydasını gördüm buradan ona tekrar tekrar teşekkür ediyorum.
Blogumun ismi 'Matmazeella'. İki ''e'' harfi ile olmasının ayrı bir anlamı var benim için.
Sevgilim ve benim ismimin baş harfleri olduğundan çoğu nicklerimde de 'e' harfini iki kere kullanırım.
Matmazeella olmasını istememin nedeni ise blogumun içeriğinin tek bir yöne bağlı olmaması ile alakalı.
Makyaj severim ama çok yapmam.
Oje ve oje renklerini severim, acemice nail artlar da yaparım. Ama tırnak yapım düzgün olmadığından ve başka bir nedenden dolayı çok oje kullanmam.
Kitap delisiyimdir.
Ama bunlar gibi ilgi alanlarımı da tek başlıkta toplayacak bir isim bulamadım ben de dikkat çekici olsun diye 'matmazeella' dan yana kullandım tecihimi. Sizin dikkatinizi çekti mi peki?
Mesela kitapla ilgili de bir şey yapabilirdim.
Üstelik daha yaratıcı isimlerde bulabilirdim.
Ama ben blogumda bende yani hayatımda ne varsa onları paylaşıyorum.
Blogları olan insanların daha cana yakın ve güvenilir olduğunu biliyorum.
(İstisnalar var ama kaideyi bozmaz ki)
Her fırsatta söylüyorum blogum sayesinde çok hoş arkadaşlıklar kazandım.
Hatta bunlardan birisi de şu an yazısını okuduğunuz sayfanın sahibesi 'ESRA HANIM'.
Bakın onunla ilgili bir yazımda var blogumda buyrun.
http://matmazeella.blogspot.com/2013/08/kitap-hediye-ve-arkadaslik.html
Sizler de blogla ilgili olsun ya da olmasın, benimle konuşmak dertleşmek isterseniz, kendinizi yalnız hissederseniz bana mail atabilirsiniz.
Bunu gerçekten çok isterim hatta memnun da olurum.
Özellikle taze blogger arkadaşlar blogumdaki etkinliklere katılarak izleyici çevrelerini genişletebilir ve aramıza katılabilirler.
Hatta etkinliğimizin biri de Kırık Şemsiye ile :)
Özellikle her fırsatta söylediğim bir şey var sizlere.

Gülümsemeyi unutmayın.










Şuanda yaptığımız kitap kardeşi etkinliğimiz bulunuyor kendisiyle bakalım neler olacak merak ediyorum hani :)))
teşekkürler bu arada Esracım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder