20 Ağustos 2013

Blog İsmi nerden? (www.kelebeketkisi39.blogspot.com)



Hiç bu kadar ilgi beklemiyordum ama etkinliğe ilgi gösteren arkadaşlar çoğaldı ve bu beni çok mutlu etti.
Bugün de Kelebek Etkisini tanıyoruz.
Makyajdan kitaba yine herşeyin bulunacağı bir blog.Benim en çok dikkatimi çeken postu Pudramı Presledim. Bir ara dağılan pudrama deneyeceğim.
Gelelim Kelebek Etkisine ;
Kapak fotoğrafıSelam ben ilk blog takibine güzellik kazanı ile başladım makyaj konusuna oldum olası çok meraklı olduğum için ve yaşadığım yerde çokda benim tarzım insan olmadığı için bende bir blog açayım dedim.Böylece kendim gibi bir çok insanla tanışabilecektim.Blogumun adı için 3 gün düşündüm radyodan televizyondan sohbetlerimizden aklıma yatan bir kelime bekledim hep ve sonunda 3 kere kelebek etkisi sözü çalındı kulağıma zaten filmide çok etkilemişti beni.Kelebek etkisi, bir sistemin başlangıç verilerindeki küçük değişikliklerin büyük ve öngörülemez sonuçlar doğurabilmesine verilen addır."Amazon Ormanları'nda bir kelebeğin kanat çırpması, ABD'de fırtına kopmasına neden olabilir. Farklı bir örnekle bu, bir kelebeğin kanat çırpması, Dünyanın yarısını dolaşabilecek bir kasırganın oluşmasına neden olabilir."Üstelik sadece makyaj değil istediğim herşeyi özgür fikir platformunda paylaşacağım için makyajla alakalı bir isim olsun istemedim.Blog sayfamı alırken tabiiki kelebek etkisi hesabı alınmıştı bende sonuna yaşımı ekledim 39 böylece blogum yaş alsada ne zaman açtığım hemen belli olacaktı kendim için.İşte benim blog adı hikayem herkese sevgiler..

Diğer sosyal ağlar ;

Etkilenmeyen yoktur filmden ve umarım sanada uğur getirir.

10 yorum:

Kelebek Etkisi dedi ki...

çok teşekkür ederim:))

Esra Hanedan dedi ki...

Bişey değil :)

ayşe erçin dedi ki...

Cok guzel bir etkinlik,benimkinin yayinlanmasini sabirsizlikla bekliyorum

Esra Hanedan dedi ki...

Her gün bir arkadaşımızınki burda olacak.yarın sizde sıra :)

ayşe erçin dedi ki...

Ollleyyyy

miyav kedicik dedi ki...

Kelebek etkisi filmine ben de bayılmıştım. İsim olarak da çok güzel ve yaş olayı ne güzel düşünmüşsünüz vallahi..
Ben de bu etkinliğe katılmak istiyorum nereye başvuracağım..
Selam ve sevgiler..:))

Çiğdem SEVİNÇ YILMAZ dedi ki...

Ayy çok güzel bi etkinlik olmuş :)) Bende anlatabilir miyim ?

Esra Hanedan dedi ki...

iletişim formunda hikayeni yazıp bana gönderirsen yayın sırasına koyabilirim :))

Esra Hanedan dedi ki...

canım aşağıdaki iletişim formundan yazarsan seninkinide yayınlayabilirim :))

birtutamkekik Ayşegül Atılgan dedi ki...

çok cici bir etkinlk olmuş.:)
takipteyim ki..
sevgiler

Yorum Gönder