22 Ağustos 2013

Blog İsmi Nerden ?(www.kalemimden-yazilar.blogspot.com)

Bugün de konuğumuz Başak Hanım.Ben blogunu çok beğendim kitap okumayı sevdiğimden heralde.
Güncel kitaplar ve okuduğu kitapların tanıtımı yapıyor ayrıca kendi yazdıklarıda var.Sizde okumak istediğiniz bir kitap varsa bu bloga bir göz gedirin derim.İsminin Hikayesine gelince ;
Fotoğrafım
Ben blog sayfası açmak için çok ama çok düşündüm. Yapabilir miyim? Nasıl takip ederim? Bu işle uğraşan arkadaşım da olmayınca karar vermek çok zor oldu benim için. Sonunda iyi de olsa kötü de olsa yapmaya karar verdim. Bundan yaklaşık 5 ay önce 28.03.2013 tarihinde blog sayfamı sizlerle paylaştım.
Blog sayfamın ismine gelince. Daha önce farklı sayfalarda yazdığım yazılar, makaleler yayınlanıyordu. O yazıların hepsini sayfamda toplamaya ve bir kitap kurdu olarak okuduğum kitapların yorumlarını yazmaya karar verdim. Bir de yazdığım öyküler vardı. Onları da sizlerle paylaşmak istedim. Tüm yazılar, yorumlar ve öyküler benim kalemimden çıkacağına göre blogumun ismi "Kalemimden Yazılar" olmalı diye düşündüm. Ben çok sevdim bu ismi. Benim hikayem de böyle. Herkese sevgiler ve selamlar.


Kalemimden yazılar bloguna diğer sosyal ağlardan ulaşmak için ;



Başak Hanıma teşekkürler bol kitaplı günler :)


8 yorum:

Başak Kırmacı dedi ki...

Teşekkür ederim...

Ayşe Keskin dedi ki...

Sayende bol kitaplı güzel bir blog daha kesfettik :) teşekkürler :)

Esra Hanedan dedi ki...

Bişey değil :)

Esra Hanedan dedi ki...

Buna sevindim :))

Aslı Yılmaz dedi ki...

Esra sen gerçekten çok güzel bir şey yapıyorsun yaaa (:
devam devam devam (:

Esra Hanedan dedi ki...

:)))))

ayşe erçin dedi ki...

Ben bu tkinlige bayiliyoum ya

Esra Hanedan dedi ki...

Farkettim :)

Yorum Gönder