21 Ağustos 2013

Blog İsmi Nerden ? (www.kahvesevemeyen.blogspot.com)



İlk izleyicim kahsiz yapamıyordu bu seferde kahve sevemeyen birini konuk ediyorum :))
Bu etkinlik çok hoşuma gitti benim hemde acayip sizleri böyle tanımak son derece güzel.
Bu günkü blog ismi nerden konuğum Ayşe Hn.Blogunun adı Kahve Sevemeyen.Film ,kitap,çekilişler,gençlik hakkında bol bol herşeyi bulabilirsiniz.Özellikle yeni bir blogger kendisi de ve kendisini aramızda uzun zaman görmek isterim bu yüzden mutlaka takibe almanızı rica ediyorum.Eh bakalım bize blog ismini nerden bulduğunu öğrenelim ;
Fotoğrafım
blogumu ilk açtığım zaman blogumun linkinin adını gencligimiz.blogspot.comkoymuştum.Ama sonradan diğer blogları okuyarak fark ettim ki çok klas bir isim.Sizin bu etkinliğinizi görünce de ne koysam diye düşünmeye başladım ve sonunda blogumun linkinin adını kahvesevemeyen.blogspot.comkoydum.Neden bunu koydum? Çünkü ben ne kadar denersem deniyim bir türlü sevemedim.Kahveyi seven kişilere de hep özenirim.Hala da sevebilme çabalarındayım.Şimdiye kadar kahvenin en güzelini yapan kişilerin kahvesini içtim,olmadı!!! Çok güzel kahve yapan restorantlarda içtim,gene olmadı!!!
Çok kötü bir şey.Hele bi de sınav haftalarında ben neler çekiyorum bir bilseniz.Böyle özene özene nescafe yapıyorum.Oturuyorum masaya,uykumda var.Bari içim de uykum kaçsın.Ama yok işte ben bir yudum alıyorum kahveden.Offffff!!! Felaket.Ayrıca burdan herkese de sesleniyorum nasıl sevebilirim?Sizde değişik bir yöntem varsa söyleyin.

linkimin adı evet kahsevemeyen ama blog başlığımın adını değiştirmedim.O hala aynı.DOLU DOLU GENÇLİK.Biz böyle genciz,coşuyoruz felan ya.O yüzden bu başlık yakışır bize.

Ayşe Hanım etkinliğime katıldığınız için teşekkür ederim sizi tanıdığıma çok memnun oldum.Bol postlu bir blog olur inşallah :)) 

9 yorum:

Bademle Buduk dedi ki...

keyifli bir hikaye olmuş, ben de kahve severim, sevemeyenler için de üzülürüm.
Kahve yanında dostlarla yapılan sohbetler tat katar kahveye,
yemeğin üzerine içersen keyif yapar,
eski bir dostla içersen kırk yıllık hatır yapar
kahve faydalıdır :)
ben de kahvesiz yapamam :)))

Esra Hanedan dedi ki...

Bi kahve :)))

ayşe erçin dedi ki...

Cok tesekkur ederim,boyle kendi yazimi gorunce cok sevindim,cok guzel.bir duygu.İyi ki blogunu takip edyorum

Esra Hanedan dedi ki...

Buna sevindim :))

Aslı Yılmaz dedi ki...

heheheh bir arkadaşım var sabahları kahve içmeden kendine gelemez..
gün içerisinde kaç kahve içiyor hhiççç bilmiyorum :)
şimdi bu yazıyı okuyunca o geldi aklıma :D
bu yazıyı görmüş olsa şok olurdu sanırım bir kahvekolik olaraktan :D

Esra Hanedan dedi ki...

Bende kahvesiz yapamam :)))

Aslı Yılmaz dedi ki...

benim için olmasa da olur modunda yanii olsa kız kıza dedikodu yaparken iyi gider ama hepsi o :)

Ayşe Keskin dedi ki...

Ben de önceden yapmasını sever içmesini sevmezdim :) türk kahvesi düşkünü bir ev arkadasım oldu günde 3 kere turk kahvesi icmeye basladım :)

Esra Hanedan dedi ki...

Türk kahvesi sağlıktır :)

Yorum Gönder