19 Ağustos 2013

Blog İsmi Nerden ? (www.emineyildiz2015.blogspot.com)



Blog ismi nerden etkinliğimizin ikinci blogu Ordan Burdan Emineden isimli blog arkadaşımız oladu.Kendisi de daha yeni aramıza katılanlardan.Herşeyi bulabiliriz sanırım blogunda.Blogger arkadaşlarımızın son çekilişlerden tutunda kendi hakkındaki herşey var.Kendi cümleleriyle blogu ;

Fotoğrafımmerhabalar.

ben blogu açarken çok düşünmedim aslında blogumun ne hakkında olacağıyla ilgili. her telden çalabiliyorum bazen. bi gün bi kitabı anlatırken diğer gün yeme içme anlatıyorum. o yüzden OrdanBurdan Emineden dedim :)
hem neler paylaştığım daha doğrusu paylaşabileceğimle ilgili ipucu da vermiş oluyorum :) Böyle Kaldı işte :)) 



Kendisi henüz yeni olmasına rağmen uzun bir süre aramızda olması dileğiyle.
Ordan Burdan Emineden Twitter ; Buradan kendisini ekleyebilirsiniz.
Teşekkürler Emine Hanım .... 

4 yorum:

Bademle Buduk dedi ki...

tanışmış olduk sayenizde :)

Esra Hanedan dedi ki...

Güzel :)))

emine yildiz dedi ki...

Teşekkür ederimm :)

Esra Hanedan dedi ki...

Bişey değil :)

Yorum Gönder