18 Ağustos 2013

Blog İsimleri Nerden ? (www.birikahvemidedi.blogspot.com)

Burada ki yazımda başlamıştık bu etkinliğimize.Aslında blogları tanımak içinde güzel oldu diyebilirim.Bu sayede iletişim kuran blogger arkadaşları tanıma imkanı buluyorum.Benim çok hoşuma gitti.
İlk blog sahibemiz Kahvesiz Asla ismiyle blog isminin nerden geldiğini anlatmak isteyen Betül Hanım oldu.
Henüz yeni bir blog oda aramıza yeni katılanlardan biri.Blogunda modadan kendi kombinlerinden kendi yaptıklarından ve izlediklerine kadar her şey var.
Blog ismi biraz bana da uygun çünkü bende kahvesiz yapamayanlardanım.Sabah ilk işim gözümü açar açmaz kahve içmezsem kendime gelemiyorum.Biraz saati şaştımı bütün gün baş ağrısı yapıyor sanırım biz bağımlıyız.Hemde kahveye.
Gelelim blog isminin nerden geldiğine kendisi etkinliği duyunca ilk yazanlarımdan ve anlatmak isteyenlerden biri.Kendi yazdığı blog ismi hikayesini olduğu gibi paylaşıyorum.

Merhabalar,burada çok çok yeniyim 1 ay bile olmadı ama çok sevdim.Benim blog açmam da biraz farklı oldu aslında,ablam yemek blogu açacaktı.Ben de fazla meraklı olduğum için geri durur muyum,atladım ben de açıcam diye.Ve işte maceram böyle başladı:) Aslında blogumun ismi beni anlatıyor tam anlamıyla. Kahve hayatımın anlamı diyebilirim. Kahve olmadığında çıldırma noktasına geliyorum çünkü. Başım bile ağrıyor kimi zaman. Peki neden 'birikahvemidedi' diye soracak olursanız, birgün annemler içerde oturuyordu ben de odamda bişeylerle uğraşıyordum. İçerden kahve yapayım mı gibi sesler duydum ve koşarak 'biri kahve mi dedi' demiştim:) Blog açarken de bu geldi aklıma. Hem güzel olsun hem de beni anlatsın dedim ve ortaya bu çıktı:)


Evin küçüğü olunca ablalar hep kıskanılır.Abla ortaya fikir atar kız kardeş hemen üstüne kurulur :) Betül hanımınki de böyle bişey olmuş.Ama iyi ki aramızda kendisi.Blogu hayırlı uzun soluklu olsun  :)
Betül Hanımın Bloguna ulaşmak için ;
Blog adresi ; Kahvesiz Asla
Diğer sosyal ağlar

Kendisine teşekkür ediyorum etkinliğimde yer aldığı için :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder