17 Ağustos 2013

Blog İsimleri Nerden ?? :)) (etkinlik olsun bunun adı)

Bu da neymiş deyin hadi :))
Ben hep merak etmişimdir bir sürü blogger var onlarında blogları var :) Peki blog isimlerini nasıl seçiyorlar bir anısı var mı bir anlamı var mı nasıl doğuyor bu blog isimleri diye :)
Tabiki her blogun ismi kendine özgü olduğu için yazarında kişiliğini kendini yansıtan bir isim oluyor genel olarak :)
Bende düşündüm,aslında uzun zamandır aklımdaydı, madem bu kadar blog yazarı var ve blog isimlerinin nerden gediğini öğrenmek için blogumda hem bloglarını tanıtmak hem blog isimlerinin nerden geldiğini öğrenmek hemde özellikle yeni blogger arkadaşları tanımak amacıyla bundan sonra dikkatimi çeken blog sahipleriyle iletişim kurup blog isminin nerden geldiğini öğrenmek istediğimi söyleyeceğim :)
Hani bir gün kalkıpta blog isminiz nerden geliyor var mı bir anısı yazan bir mail alırsanız bilki benimdir :))
Eğer bu şekilde blogunun isim anısını ve blog adının nasıl doğduğunu anlatmak isteyen blogger arkadaşlarda olursa lütfen mail gönderin  bana bende blogumda yayınlayayım :)
Kesinlikle mimleme gibi değil nedense sevemedim ben mimi ama ben sadece blog isimleriyle ve blogların  içeriğiyle ilgilenmek istiyorum :)))
Eh ben bunları öğrenmeye çalışırken ilk blog ismi nerden geliyor etkinliğine Kırık Şemsiye'yle başlayayım. :))

Kırık Şemsiye ;
Henüz 3 aylık bir blog olmasına rağmen bir çok kişi sevdi sanırım(yada bana öyle geliyordur).Aslında hiç aklımda yoktu blog açıpta yazılar yazıp paylaşmak ama bende de o potansiyel var gibiydi.Her zaman teşekkür ettiğim sevgili Bademlebuduk yazarı Elif iş arkadaşım.O blogunu benden çok önce açmıştı ve sürekli bloglarla ilgili şöyle olsun böyle olsun deyip konuşuyorduk.Birazda o özendirdi beni.Neyse böyle mayıs ayı düşünüyorum blog açsam ismi ne olur acaba diye.Mayıs ayında da İstanbul 'da yağmur var arada bir yağıp gidiyor.Dışarıda yine çalışma telaşesindeyim bir köşede durmuş bulutun geçmesini bekliyorum.Metrobüs duraklarında azıcık yağmur görüldü mü hemen şemsiyeci amcalar tezgahını açar.Genç bir kız bir şemsiye aldı kendine ama hem ıslanıyor hem de söyleniyor.Karşıdan bende izliyorum.Kızcağızın yolun ortasında şemsiye bir ters döndü tabiki kırıldı.O an bende randevuma yetişeceğim ama kıpırdayamıyorum da bir yere bekliyorum bulut geçsin yoluma gideyim sinirim hat safhada.Genç kız elindeki kırılan şemsiyeyi gelip şemsiyeyi aldığı şemsiyeci amcanın tezgahına atarak gitti.İşte o dakka bende film koptu başladım kıkır kıkır gülmeye.Etrafımdan telaşla geçen insanlar deli kendi kendine gülüyor dediler haklı olarak :)).Veee işte  eve geldiğimde Kırık Şemsiye olmalı dedim ve başladık blog dünyasına. :))) O genç kız tanımaz bilmez beni, bende onu tanımam bilmem  ama blogumun ismini yarattırdığı için bir teşekkür borcum var :)))

Şimdi sıra sizde bakalım ilginç hikayelerde olacak mı merak ediyorum :))))

19 yorum:

betül ural dedi ki...

ben de istiyoruum:) iletişim kısmından da yazdım:)

Esra Hanedan dedi ki...

tabiki :))

emine yildiz dedi ki...

Süper bir etkinlik olmuş :) Çok güzel düşünmüşsünn :)) İletişim kısmından ben de yazdım :))




http://emineyildiz2015.blogspot.com/

Esra Hanedan dedi ki...

tamamdır siz blog isimlerinin nerden geldiğini mail adresime gönderin bende sırayla yayınlayayım :)))

Bademle Buduk dedi ki...

Canım arkadaşım ne kadar da hoşsun. Iyi ki ısrar etmişim sana :))
Hemen hazırlıyorum senin için

Tuğba Akkaya Maden dedi ki...

Güzel bir etkinlik olmuş ama benim mail atmama gerek yok burada yazsam da olur.Çünkü kısacık bir hikayemiz var.Neden mi?Çünkü iki kelime oğlumla benim hayatımı kapsamaya yetiyor,çünkü blogumda bizim hayatımızı anlatıyorum : Paşamla Yaşam

Esra Hanedan dedi ki...

:)))

Esra Hanedan dedi ki...

ben zaten blogdan çok paşayı takip ediyorum :)))

Kelebek Etkisi dedi ki...

en kısa sürede bende yazıp yolluycam canım çok hoş bir etkinlik olmuş:))

Esra Hanedan dedi ki...

Tabiki beklerim :))

Gamze dedi ki...

Ne güzel bir hikayesi varmış :)Ben blogumu ilk açtığım zaman yani ilk yazımda adından bahsetmiştim :)

Esra Hanedan dedi ki...

Burdada yine paylaşabiliriz :)

Bademle Buduk dedi ki...

yazdım yolladım canım, geç oldu biraz :(

Esra Hanedan dedi ki...

Sorun yok canım :)))

Neslihan Yılmaz dedi ki...

Evet onlarca blog var ve ben daha yeni keşifdeyim. 3 ayda çok güzel bir izleyici kitlesine sahipsin. Emeğin içtenliğin paylaştıkların hangisi 3 ayda nasıl bu izleyici kitlesine ulaştın?

Esra Hanedan dedi ki...

3 ay değil canım geçen yıl haziran ayı boyunca yazıyorum :)

Neslihan Yılmaz dedi ki...

Yazında henüz 3 aylık blog olmasına rağmen diye yazmışsın ordan çıkardım bu sonucu arşiv kısmını ilk girdiğimde görememiştim. Neyse kusura bakma. Ana yinede 1010 takipçi için kısa bir süre ;)

Esra Hanedan dedi ki...

teşekkür ederim biraz fazla zaman ve emek verdim diyeyim bloguma :)

KoRe FeNoMeNi dedi ki...

2013 yılında açılan konuya iki yıl sonra gelen cevap :) Master yaptığım zamanlarda ev arkadaşım bir gün geldi ben tabii aşırı ABD dizileri izliyorum, sezon sezon, Kore dizilerini izlemelisin, çok seveceksin falan dedi. Bende yaa Kore dizisi izlenir mi, amaan falan diyordum. Neyse çok ısrar etti ben de tamam dedim sonra oldum Kore dizileri manyağı, ondan çok izlemişimdir, dizi sayısını kıyaslarsak :) Sonra dedim bu izlediklerim boşa gitmesin mutfağı da gezmeyi de sinemayı da seviyorum, Fenomen edasında açtım korefenomeni.blogspot.com.tr :) Beklerim, tanışmak isterim, görüşmek üzere...

Yorum Gönder