2 Ağustos 2013

Banyo Seti A101

Zaman zaman A101 marketlerinin haftalık indirimlerini takip ediyorum özellikle puzzle olanlarını. Bu haftada yine puzzle vardı ayrıca banyo setide vardı. Başlangıçta banyo setimden bahsedeyim.
8.95 tl 'ye (9 tl olsa alamam :).) aldığım seti anlatayım.
Eskişehir'deydim bu hafta ve arayıp tarayıp A101 market buldum.Sabahın köründe başladım aramaya ve markete gittiğimde bu set çok hoşuma gitti. 2 adet aldım biri kendime biri kardeşime.

6 parçalı banyo seti 3 renkteydi.Beyaz,mavi ve pembe.Kardeşim mavi renk sevdiği için ona mavi kendime de beyaz rengini aldım.İçeriğinde 2 adet lif,yüz pedi,vücut eldiveni,sopalı sırt lifi ve ponza taşı bulunuyor.Hamama filan gidersem setim hazır :).
Fiyat olarakta uygun hemde hepsi bir arada. A101 marketlerin bu tarz indirimlerini seviyorum en azından bu çok işime yarayacak :)

6 yorum:

Bademle Buduk dedi ki...

güle güle yıkanın :)

Esra Hanedan dedi ki...

teşekkürler :))

mervelil dedi ki...

Haha çok güzelmiş canım güle güle kullan :)

Esra Hanedan dedi ki...

teşekkürler :)))

sena inanır dedi ki...

böyle bi set arıyodum ,fiyatı da uygunken kaçırmamak lazım :)yarın ilk işim erkenden gidip almak , umarım kalmıştır :)

Esra Hanedan dedi ki...

Kampanya gününde bitiyor inşallah yetişirsin:))

Yorum Gönder