11 Ağustos 2013

Antepli Ünal Restaurant

3-4 yıl öncesine kadar Mimaroba tarafında oturduğumuz için o tarafa ait yemek yerlerini biliyorum tabiki.Bişeylere alışınca bırakması biraz zor oluyor.
Dün akşamda yemek yemek için Mimarobaya gittik ailece.Kalkıp Başakşehirden doğru Mimarobaya.
Ben her yerde kebap ve lahmacun tarzı yiyemem.Bazı yerler çok kötü yapabiliyor.Hatta Başakşehirdede bir kaç kere yedim ama beğenmedim.Mide sorunumda olduğu için alışıp bildiğim yerlere yönleniyorum.Tabi bununla beraber ev halkıda aynı şekilde.
Antepli Ünal Kebap Salonu.Açıkçası önceki yerinde gidip oturup yiyip kalkabiliyordunuz ama şimdi tamamen paket servise yönelmiş halleder.Salaş bir yer olmuş.Gidip oturupta yeme yeri yok ama biz eski müşteri ve taaa Başakşehirlerden kalkıp geldiğimiz için hemen kapının önündeki masaya oturduk :))
Peki niye burası derseniz,bir kere lahmacun 1 numara.Gaziantep 'de de lahmacun yedim İstanbul'da da yiyiyorum fakat buranın lahmacunu aynı Antep'teki gibi.İnce yapıyorlar hamuru ve içinede bulgur koymuyorlar.Bu da yeni çıktı lahmacunun içine et görünümlü bulgur koyuyorlarmış.Burda öyle bişey yok ve yedikten sonra midenizi kaynatmıyor.Ne kadar yerseniz de yiyin rahatsız etmiyor :)



Sevdiğim ve beğendiğim lezzetleri var.Özellikle yolunuz Mimarobaya düşerse mutlaka lahmacunu deneyin derim çünkü bir daha başka yerde lahmacun yemezsiniz.:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder