21 Ağustos 2013

Ankara Ye-An Sırrı Adında saklı

İsme bakınca anlaşılıyor zaten yeme içme olduğu :) 
Oldum olası salaş yerleri sevmişimdir birde sanayi bölgesinde güzel yemek yapan yerler vardır ben onları da seviyorum farklı bir lezzeti oluyor.Bazen her ne kadar motor yağımı kullanıyorlar acaba diye düşünmüyor değilim :) Tabi bu işin esprili yanı...
Bugünde öğle yemeği saatinde sanayi bölgesinden geçerken çalışma arkadaşım şurda bir pideci var şahane yapıyor pideyi dedi.Merak işte benimki eh madem güzel yapıyor gidelim dedim bende :)
Ye-An ne demek diye merak ettim ve sordum meğerse yedikçe an anlamında koymuşlar gerçekten düşününce de bayağı uyumlu :)
Ankara'da burayı sanayi dışında öyle herkes bilmiyormuş 2 şubesi var ve sadece pide yapılıyor yanında da közlenmiş biber veriliyor.Pide dışında bişey yok sorduğunuzda garson suratınıza bakıp burası pide salonu diyor :)))
Bizim İstanbul'da pideciler sağolsun herşeyi katıp karıştırıyorlar.Tatlısı osu busu herşey oluyor.
44 yıldır hizmet veren bir yer ve öğle saatinde dolup taşan yere saat 11.30 civarında gittik.
Sırrı adında saklı evet fakat bana göre tadında saklı..

Sadece pide yaptıkları için lezzetin hünerini pideye vermişler.Etin tadı bir başka güzel yani normalde yiyilen pideler gibi değil.Ayrı bir sosumu vardır nedir bilemem ama gerçekten lezzet başkaydı.
Fiyat açısından da uygun sonuçta sanayi bölgesinde ve tercih edilen bir yer.Hem uygun hemde lezzetli :)

Ne kadar salaş ve varoş gibi gözüksede tadı harika ve ben böyle yerleri çok seviyorum ne bileyim böyle kendi halinde oturup yemek yiyebiliyorsun.O kadar yiyip içip gezip tozup çok yer görüyorum ama böyle yerler her zaman favorim.çünkü halkın içinde oluyorsun bu beni çok mutlu ediyor :))))

7 yorum:

miyav kedicik dedi ki...

Yemek deyince bende akan sular durur malum..:))
Hele pide deyince. Konyamızın etliekmeği meşhurdur hergün yesem yerim. Ankarada da çok güzel pideciler var ama burayı bilmiyorum..
Bir dahaki Ankaraya gelişimizde kardeşimlere bir rica edeyim bakayım beni götürsünler buraya..:))
Selam ve sevgiler..:))

Esra Hanedan dedi ki...

mutlaka dene :))

NarÇelen dedi ki...

Ankarada yaşıyorum ama hiç duymamıştım.
bi araştırayım bakalım, neredeymiş..

Esra Hanedan dedi ki...

balgattada şubesi var :)

Aslı Yılmaz dedi ki...

vallaa ben de sevverim böyle salaş yerlerii..
ayy canım çekti öğlen pide mi yesem ben de :)

Esra Hanedan dedi ki...

Lezzetli bir yerde ye bence afiyet olsun :))

Aslı Yılmaz dedi ki...

teşekkürler canım (:

Yorum Gönder