31 Ağustos 2013

Ağustos Çekilişi Sonuçlandı :))

Bir çekiliş sonuna daha geldik.Hiç eksik olmasın bu çekilişler çok mutlu oluyorum isimleri hazırlarken sonuçları öğrenirken.
Toplamda 121 kişi çekilişime katılmış bu beni gerçekten mutlu etti.Zaten sürekli bir çekiliş halindeyim ve bunu seviyorum
Excell ortamında yine isimleri yazdım ve yorum sırasına göre numaralandırdım.

Katılan arkadaşlara teşekkürler bakalım şanslı kişi kim ;
Evet 95 numaralı arkadaşımız Tuhaffiye nickiyle kazanan oldu.
Kazanan arkadaşımı tebrik ediyorum ve 2 gün içerisinde esrahanedan@gmail.com mail adresime iletişim ve adres bilgilerini göndermesini istiyorum..
Tekrar teşekkürler arkadaşlar katıldığınız için.Yeni bir çekilişte görüşmek üzere :)))

7 yorum:

Ayşe Keskin dedi ki...

Kazanan arkadaşı tebrik ederim :) şansımız yokmuş ;)

Esra Hanedan dedi ki...

:)) sağlık olsun bir dahakine artık :)

zeynep yıldırım dedi ki...

yine kazanamadım....yeni çekiliş istiyoruz esra :)

Esra Hanedan dedi ki...

çok yakında :)))

Kitaptan Makyaja dedi ki...

Tebrikler Tuhaffiye !

Tuğçe Ceylan dedi ki...

Amma çok kişi katılmış o.O Tebrikler :))

Ayşe Keskin dedi ki...

inşallah canım :)

Yorum Gönder